niet willen slapen na........

wie o wie heeft tips voor ons.???

onze kleine meid van 5 mnd wil na de laatste voeding nooit gelijk slapen duurt vaak een uur of langer.we zijn radenloos en dan is het ook nog altijd erbij huilen.s'ochtends en s'middags gaat het altijd goed.maar s'avonds is het altijd mis.

groetjes esther(mama van rebecca)

Hoi Esther,
moet je haar wakker maken voor de laatste voeding of wordt ze zelf wakker? In het eerste geval: nu ze 5 mnd is kun je de laatste voeding misschien al wel weglaten en de veoding ervoor verdikken met bijv rijstebloem. In het laatste geval zou ik het denk ik proberen om deze voeding steeds een kwartier of haf uur te vervroegen zodat je het probleem wat eerder op de avond hebt zodat je zlef wat meer kunt hebben.
Succes ermee!

nou als eerste hoeven wij haar niet wakker te maken(gelukkig) en als tweede we verdikken al haar laatste voeding met rijstebloem.ze krijgt nu 4 voedingen per dag.sinds vorige week vrijdag,want toen is ze 5 mnd geworden en dat mocht toen van de cb.

Hoi,
hoe laat is haar laatste voeding dan? Ik hield bij mijn oudste gewoon het gewone schema aan en liet de laatste voeding vallen... toen was de laatste voeding dus om 19.oo/19.30...

bij ons is de laatste voeding rond 21.00 uur.anders ben ik bang dat ze midden in de nacht aankomt voor de eerste fles.als we bijvoorbeeld 19.00 uur zouden geven.

miiscien zou je kunnen proberen deze voeding toch eerder te geven, en haar daarna nog even laten spelen voordat ze echt gaat slapen. om niet direct te vervroegen en haar langzaam te laten wennen aan langer doorslapen in de nacht, zou je deze tijd elke week een kwartiertje of half uurtje kunnen vervroegen. ik weet het ook niet hoor, maar zo deed ik het en zo ben ik he5t ook van plan het straks weer te doen bij mijn meisje. De laatste voeding rond 7 uur hebben is namelijk erg lekker, en als ze daarna nog even wakker zijn , is dat lang niet zo vervelend... ik wens je succes en hoop dat je er wat aan hebt, en misschien krijg je   nog andere tips!
groetjes van evvy

Terug
Bovenaan