niet willen slapen s middags!!!!! 8 maanden

Hallo,

Onze zoon is 8 maanden. Sinds hij ziek is geweest heeft hij een nieuwe rage. Zodra ik hem s middags op bed breng begint hij te krijsen. Hij krijst zo hard dat hij hem zelf helemaal overstuur maakt. Ik laat hem nu 5 min huilen en kom dan weer. Hij houdt het heel lang vol. Wie heeft tips?? ( Hij kruipt ook nog niet, misschien is hij daarom wel niet moe) Zou hij mij nu al testen?? Zodra ik hem uit bed pak stopt hij direct met huilen/schreeuwen!!!

Gr.

 
hoi


waarschijnlijk gewoon een test periode heeft ie van mij ook gehad rond die tijd,en rond 13 maanden had ook zon periode savonds,verlatingsangst was het bij haar.Mijn dochtertje wilde al vanaf 7 maanden sochtends niet meer slapen en dus werd ze op gehouden tot 12 uur en dan eind van de middag nog een dutje.weet niet hoeveel   uw zoontje slaapt op dit moment?
gr wendy
 
Oh mijn dochter was 4 maanden en besloot toen al geen ochtend slaapje te doen, allen s'middags anderhalf uurtje  en s'avonds om 19.30 weer naar bed en s'morgens altijd om 06.00 wakker!!! en nu heb ik een zoon van 4 maanden en die slaapt een GAT in de dag  ieder kind is daar   anders in denk ik, misschien kan je dat slaapje overslaan een keer proberen? kijken of die het echt wel nodig heeft? groetjes
 
Denk dat het ook testen kan zijn...Voor jouw de kunst er niet aan toe te geven..kost   doorzettings vermogen maar kan echt binnen een paar dagen al over zijn.
Jij denk hij is helemaal "overstuur" gaat er na toe pakt hem op kind meteen stil..
Kan ook sprongentje zijn..de 8mnd angst. Laat horen dat je nog een beetje in de buurt rommelt..
Wat ik een tijd heb gedaan toen mijn dochterje weinig sliep boven op ons bed,lekker kleertjes uit,nog even rollen, spelen.. en dan zie je precies wanneer  ze moe worden.Frisse lucht voor het slapen helpt ook,lekker buiten wandelen.
Misschien het ritme van 7 uur flesje dan nog even slapen fruit hap    09:30 brood 11:30 dan slapen en dan nog een slaapje pas rond 16:30. en dan zo 20:00 ong. naar bed?
en vraag je oppas wat ze met hem doet?dat hij wel meer slaapt bij haar.
suc6
 
Terug
Bovenaan