<p>Goedenavond !</p><p>Ik zit even echt met mijn handen in het haar. Mijn dochter van 3,5 jaar wil ineens niet meer slapen. Het begint opzicht goed, we lezen een boekje en halen een grapje uit en dan gaat het licht uit. Dan na 5 minuten komt ze naar beneden. Mama ik moet poepen. Oké lieverd. Maar dit is nu elke avond. Dan gaat ze weer in bed en 10 min later weer; mama ik moet poepen. En ze poept ook gewoon echt. Dan ligt ze weer op bed komt ze weer naar beneden;mama ik kan niet slapen en dan begint het drama. Huilen.. pas rond half 10 ligt ze pas te slapen. Hierdoor is ze vermoeid en doet ze in de middag nog een dutje van 1,5 uur. Op het kdv slaapt ze ook niet meer.. alleen thuis altijd nog wel. En ik heb al geprobeerd om haar niet te laten slapen in de middag maar dat heeft geen verschil. Heeft iemand tips om het wat leuker te maken? Ik ben zo gestresst hierdoor. Ik ben 8 weken zwanger. Hele dagen moe en kotsmisselijk. Waardoor ik al niet de vrolijkste ben.. En dan merk ik dat ik het dan in de avond het op haar ga af reageren. Ik voel me dan zo schuldig.. </p>