niet willen spelen alleen maar huilen

sinds een aantal dagen wil ilse niet in de box of op de grond spelen lijkt daar te moe voor
imand hier ervaring mee?
moeten maandag wel weer naar de kinderarts ivm
haar trag werkende schildklier kan zijn dat dat het is hoop het ergens wel.

Wij hebben hetzelfde gehad. Ze wilde een paar weken niet meer in de box, alleen maar huilen als ik haar erin legde.
Op een gegeven moment heb ik haar er maar gewoon ingelegd, heeft ze even gehuild en toen was het over. Nu vindt ze het weer leuk.
Is natuurlijk niet leuk als ze 10 minuten ligt te huilen, maar het kan wel werken voor de volgende keer.

Misschien een keer van speeltjes wisselen?

ik hoop ook niet dat het wat ernstigs is maar met die traagwerkende schildklier is ze mee geboren
dus als de medicijnen bij gesteld moeten worden
kan het dat zijn . dat bedoelde ik met hoop dat het dat is dan weten we wat het is.

laat haar ook wel eens huilen in de box of grond
en geef haar ook wel andere speeltjes maar op het momend
help dat allemaal niet.

Hier ook wel zo'n periode gehad hoor... spelen naast me op de bank was oke. maar lleen op de grond of in de box niet...
ging vanzelf weer over... ook hier wel ff laten huilen als ie in de box zat.

is denk ik gewoon een fase, hebben ze idd allemaal wel eens, ik had een tijdje terug ook weer zo´n week, ik leg haar dan gewoon weer in bed, dat werkt vaak wel, gewoon wat extra slaap nodig denk ik!

klopt mj merk vaak dat het vooral in de ochtent is.
judith, als ik haar in de stoel of op schoot heb wil ze op de grond hahha en als gijs er is gaat het ook beter.

Terug
Bovenaan