niet zelf kunnen vermaken

hallo,

mijn zoontje is nu 19 weken en kan zich ineens niet meer zelf "vermaken". het maakt niet uit wat ik doe of ik 'm nou even in de box leg, in de wipstoel zet of op een speelkleed leg hij begint meteen te huilen, zogauw ik 'm weer pak is het goed, herkent iemamd dit??ik weet namelijk niet of ik hem maar gewoon moet laten huilen of dat ik hem toch telkens beter kan pakken, de rest gaat ook gewoon door en ik heb er nog eentje rondlopen die de nodige aandacht vraagt.

groetjes susanne

heb je het boek "oei, groei" in huis? Ik zat nl met exact hetzelfde en las ergens dat het geen aanstellerij is, maar dat je kindje dan in een soort "groeisprong" zit. dat is voor zo'n kleintje allemal nieuw en errug vermoeiend, vandaar dat hij zich het veiligst voelt bij paps of mams! ik heb het boek 2ehands gevonden op marktplaats bv, want nieuw id boekwinkel is hij 30 euro ongeveer. maar wel een aanrader - allemaal zo herkenbaar nl!

groetjes Edith

ik heb dat boek idd wel in huis, maar ik dacht het is op het moment zo erg, day ik twijfelde of dat het idd wel is, maar dan is het even fijn om te horen van iemand anders hetzelfde heeft gehad, en dat het daar dan ook aan ligt, bedankt!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan