niet zo lekker in me vel!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb afgelopen week een test gedaan, ben naar de dokter geweest... en BEN niet zwanger!?
En heb me menstruatie nog steeds niet gehad.. laaste keer was 18juni...
maar goed..
ik en m'n man hebben laatste tijd veel woorden wisseling!
als ik hem bel en vraag waar tie is .. bel ik 10 min later op van war ben je nu? zegt hij
waarom zeik je nou elke keer weer?"!!
dat soort dingen misschien ben ik ook wel aan het zeuren? maar hoe hij reageert is ook echter niet normaal!
Ben   ik jaloers?   ik snap er namelijk helemaaaal niks meer van..
gr,
manuela

Rot dat je je niet niet lekker in je vel zit. Ik maak uit je verhaal op dat je baalt dat je niet zwanger bent? Of niet?  Waarom zou je jaloers zijn op je man? Misschien haal je je van alles in je hoofd, zie je ales zwart terwijl dat helemaal niet zo is. Zou dat kunnen? Of is er iets gebeurt? En waarom bel je hem iedere 10 minuten?  Wat een hoop vragen hè, sorry. Ik wil je alleen helpen om je gevoel te begrijpen.

groetjes
Mie

Nou, soms zou ik het willen, maar ook vaak heb ik de gedachten van nee ik w8 er maar mee om zwanger te zijn!
maar waarom ik jaloers ben .. ik zou het niet weten het is niet echt een jaloers gedrag..ik heb 2 jaar geleden geen vertrouwen gehad in ivo, Omdat er namelijk heel wat was gebeurt, hij was stappen met collega, en ik belde hem van waar tie bleef het was niet de tijd dat hij me gezegt had.. ik zat te wachten, dus hij vertelde mij ik ben jeanpaul kwijt(collega) dus ik jean-paul bellen zegt hij van hij is hier ja.. dus ik vroeg geef hem dan even nou ik kreeg hem niet aan de telefoon bel ik ivo weer evenlater op zei tie weer ik ben jeanpaul kwijt.. zo ging dat 1uur lang door met bellen.. even later had ik besloten om hem danop te halen en dat was goed.. hij vertelde waar tie was.. en ik er heen.. eenmaal daar aangekomen was tie nergens te bekennen en ik bellen en bellen 1uur lang niet opgepakt.. ik naar huis, kwam tie even later aan de deur helemaal zat, Pffffff kben speciaal voor jou naar huis gekomen.. En achter dat verhaal heb ik noiot een antwoord op gekregen!
maar Ik bel hem noooit om de 10minuten alleen toevallig gisteren omdat we weg moesten!
En dan krijg ik dat te horen,

xxx manuela

jeetje vervelend hoor....
heb je het hier wel eens met hem over gehad?
Ik weet uit eigen ervaring hoe het is als je vriend je niet trouw is
bij ons is dit ong 2 jaar geleden gebeurd maar nog ben ik steeds weer bang
dat het weer gebeurt......
Denk je zelf dat er meer aan de hand is ? (een anders of iets )
het kan inderdaad zijn dat je misschien wel jaloers bent terwijl er helemaal niets
aan de hand is....maar luister wel altijd naar je gevoel

ben je al naar de huisarts geweest ??
het kan zijn dat je misschien nog niet lang zwanger bent en de test negatief is

Terug
Bovenaan