niet zo lekker..:(

Hoi hoi,

Ik heb al een tijdje niet geschreven, lees wel steeds mee.
Vorige week de hele week ziek thuis gezeten..
Heb steeds knallende koppijn, duizelig en extreem moe..
Gisteren voor controle bij de VK; mijn HB is te laag, dus gestart met ijzertabletten en mijn bloeddruk is ook wel erg laag 85/40...dus vandaar alle klachten..
merk dat ik er echt veel last van heb, hebben meer mensen deze klachten??

Vind het ook met mijn werk lastig, ben 1 week thuis geweest en toen maar aan het werk gegaan, maar eigenlijk blijf ik liever thuis..maar ik vind het lastig om me ziek te melden, niet dat ze het niet begrijpen, maar mijn leidinggevende is wel een beetje moeilijk. Ze kan op een slimme manier je toch het gevoel geven dat je gewoon moet komen werken..

Lastig lastig, iemand tips of ervaringen??

Trouwens ooke en afspraak voor de 20 eken echo...18 juli op de verjaardag van mijn man...een supermooi kado!!

Liefs Tamara
 
Lieve Tamara,

Je hebt een heerlijke leidinggevende die je dat gevoel kan geven zeg BAH.
Zorg goed voor jezelf. Staalpillen geven vaak obstipatie dus let goed op dat je ook bijv. roosvice laxo gaat drinken. Wat ik deed (en nu weer) is 1 glas laxo en 1 glas ferro per dag drinken en ik heb mijn hb redelijk onder controle.
En die lage bloeddruk betekend zoute drop, cup a soup, chips en laurierdrop in je zakken stoppen zodat je dat de hele tijd in je mond kan stoppen als je je even niet lekker voelt...zoute drop zit bij mij standaard in mijn tas.
Ziek is ziek en je hebt nu de zorg van je kindje in je lijf belangrijker is er gewoon niet!!!!!! Jij bent nu je nummer 1 en niet die leidinggevende van je. Er is een zwangerschapsvangnet dat houdt in dat jij volledig vergoedt wordt bij uitval tijdens je zwangerschap google maar eens en stuur dat maar naar je leidinggevende kan hij/zij vervanging zoeken en kost geen drollllllll.
Sorry maar kan hier niet zo goed tegen tegen dat onbegrip.
Ga lekker genieten van die uk in je buik en heel veel plezier met de echo
liefs Winx
 
Helemaal met Winx eens, het gaat om jou!! en je baby.En ik weet uit ervaring dat je heeeel naar kan zijn als je HB te laag is en je staalpillen slikt!! Heb t elke zwschap, en bij de eerste ben ik gewoon 5 weken eerder met verlof gegaan, dwz, mijn gyn heeft me voor 4 weken ziekgemeld en 1 weekje vakantie, mijn chef moest wel ff slikken maar snapte m helemaal en was super lief (zijn vrouw was overigens ook zwanger ;) )

Dus als k jou was zou ik met mn arts praten en nog 1 a 2 weken thuis blijven tot je de pillen mag gaan afbouwen, dan heb je meer kans dat je ook weer echt goed kan functioneren op je werk, ipv nu je zo naar te voelen en je er door heen te slepen...

Succes!!
 
Terug
Bovenaan