Niet zo slim mama. . .

A

Anoniem

Guest
Omdat Daniëlle een beetje last heeft van luieruitslag, had ik haar vanochtend lekker even met dr blote billen in de box gezet. Ze had al een dikke poepluier gehad en ik had 2 van die plastic dingen (weet ff niet meer hoe t heet, maar zat in t kraampakket) over het boxkleed gelegd om de plasjes op te vangen.
Ik ging zelf even naar boven en toen ik weer beneden kwam had madam toch nog even gepoept. . . en ze zat helemaal onder want t was lekker dun!
Gatverrrrrrrrrrrrrr, ik heb dr snel opgepakt en onder de douche gezet. Boxkleden in de wasmachine en alle speeltjes weer gewassen. Dus alles en iedereen is weer schoon.
Maar dus niet zo slim van mama!

quote: sonja1973 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2008 13:58:01'));

Omdat Daniëlle een beetje last heeft van luieruitslag, had ik haar vanochtend lekker even met dr blote billen in de box gezet. Ze had al een dikke poepluier gehad en ik had 2 van die plastic dingen (weet ff niet meer hoe t heet, maar zat in t kraampakket) over het boxkleed gelegd om de plasjes op te vangen.
Ik ging zelf even naar boven en toen ik weer beneden kwam had madam toch nog even gepoept. . . en ze zat helemaal onder want t was lekker dun!
Gatverrrrrrrrrrrrrr, ik heb dr snel opgepakt en onder de douche gezet. Boxkleden in de wasmachine en alle speeltjes weer gewassen. Dus alles en iedereen is weer schoon.
Maar dus niet zo slim van mama!

Dat zul je altijd zien . Die fout maak je nooit meer !  (moet stiekum wel gniffelen hoor Sonja!....)

Hoi Sonja,

Toen ik begon met je verhaal te lezen, dacht ik al, die zal van top tot teen onder hebben gezeten!! Haha, niet zo leuk natuurlijk maar, zal je inderdaad net zien!

Jesse heeft het dus een keer met plassen gehad, was op vakantie, liep hij in z'n blote kont op de (gelukkig) veranda....en ineens ging dat piepie omhoog en stond meneer tot grote verbazing van zichzelf te plassen!! We hebben er hartelijk om gelachen!

Gelukkig nog nooit gepoept! En ook gelukkig nog nooit luieruitslag gehad!

Groetjes
Angel

Op het moment zelf erg vies maar zeker straks voor haar aanstaande man een erg leuke anekdote

Oeps!!

Moest wel lachen hoor, toen ik je verhaal las. Ik voelde hem al aankomen, haha!
Maar dit gebeurd je geen 2e x meer denk ik ;-)

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan