Niet zo snel

A

Anoniem

Guest
Naomi is niet een van de snelsten (en dan druk ik me volgens mij nog zacht uit). Ze is nu 7,5 maand en ze kan zich nog niet omrollen... Ik oefen bijna dagelijks ijverig met d'r en ze vindt het ook heel erg leuk als ze de wereld ineens van de andere kant kan bekijken. Maar zelf pogingen ondernemen: ho maar!
Het ene kind gaat natuurlijk sneller als het andere; en de een kan dit en de ander dat. Maar goed, dit is iets wat natuurlijk wel snel opvalt. Zijn er nog meer van niet zulke snelle Jelle's?
Ik ben reuze trots op haar hoor, op alles wat ze wel kan en doet (met 3 dagen een hele boterham eten, bijv.). Ze is een hartstikke tevreden meisje, dat blijkbaar genoeg heeft aan wat ze op het ogenblik kan en doet.  En ze hoeft ook echt niet voorop te lopen, maar heeeeel soms, als ik lees wat andere kindjes al wel niet kunnen, word ik wel iets jaloers...

Wilmi

HIER OOK EENTJE DIE HET ALLEMAAL OP HAAR GEMAK DOET HOOR!
Ze is nu 8.5 maand en ik moet zeggen dat ik haar de laatste paar weken echt vooruit zie gaan! Z is in 1 keer veeeeel steviger, begint al een beetje zelf te kunnen zitten en ze vind staan (aan mijn handen natuurlijk) ook helemaal super!
Draaien van rug naar buik doet ze al een hele tijd, maar ze komt niet meer terug (terwijl ze dat eerst wel kon!!).
Ik zie ook echt aan haar dat ze vooruit wil, ze wil tijgeren/kruipen maar het lukt haar nog niet helaas..
Gaat wel steeds beter! (ze heeft een vk houding gehad en zich erg overstrekt dus ook fysio gehad en die zei al dat het hierdoor langer kon duren)

Komt vanzelf allemaal wel!! (ik kan me het wel voorstellen hoor, vind het ook niet altijd even leuk, maar een heeeeeeel snel kindje lijkt me ook niet altijd leuk. )

x 4dec

Chloë doet alles ook op haar gemakkie. Maar ik moet zeggen dat ik het nu wel een beetje tijd vind worden voor een stapje verder hoor!
Ze raakt er zelf ook een beetje gefrustreerd van en dat doet de gezelligheid hier geen goed.
Ze is 8,5 mnd en draait nu wel beide kanten op, maar dit doet ze ook nog niet echt lang hoor.
In de kinderwagen en de wipstoel kan ze goed zitten, maar alleen nog niet.
Op haar buik draait ze wel om haar as, maar komt voor de rest nog niet echt vooruit.
Ik kan niet wachten tot ze kan zitten/kruipen enz.
Sil

Finn is volgens mij ook niet een van de vlotste hoor!

Hij draait zich wel al een tijd op zijn buik en wil dan gaan kruipen maar dit lukt nog niet echt waardoor hij weer boos wordt.
Zitten gaat wel steeds beter, maar hij valt nog steeds om. Zijn ruggetje is nog niet echt sterk genoeg.
Hij is nu bijna 8 maanden.

Het schijnt ook dat meiden over het algemeen wat vlotter zijn he?
Maar ieder kindje in zijn eigen tempo toch? Mijn moeder zei gisteren dat ik pas zat met 9 maanden, dus het zit in de familie

Hoi!!

Wat een kromme moeders zijn we ook he??
Hier gaat het in sneltreinvaart... en dan is het ook niet goed
Zeker omdat ze met 6 maanden al 6 tandjes had... dan is het beebietje er vlot vanaf *zucht*
Maar ik neem aan dat als ze allemaal 16 zijn, gewoon lopen naar de shoarmatent

Groetjes Debby mv B'Elanna

Whahahaha...ja das wel te hopen Debby.
hihihihih...

Ons zoontje kan wel zelfstandig zitten en rolt ook beide kanten op.
Kruipen wil hij wel graag maar hij draait inderdaad alleen maar rondjes en gaat ook achteruit. Soms.

Terug
Bovenaan