niet zo veel eetlust meer

hallo aanstaande mama's
ik ben nu 9weken zwanger en heb afgelopen dinsdag me eerste echo gehad het was echt heeeeeeeel bijzonder. maar sinds ik zwanger ben heb ik bijna geen eetlust meer
met avondeten krijg ik maar een beetje op en met middag eten ook maar heel weinig en drinken gaat soms ook lastig maar ik verplicht het me wel om wat te drinken.
hebben meer mensen van jullie dat? verder ben ik alleen erg moe en mag ik niet klagen
liefs jessica

weinig tot geen eetlust is bij mij een standaard zw.schaps kwaal..... ben nu voor de 4e keer zwanger (2 gezonde kids en een mk in januari) en alle keren en nu dus ook weinig eetlust.
Bij de (nu nog) jongste at ik wel omdat ik toen ook misselijk was en het enige wat hielp was steeds maar beetjes eten, maar dat was echt tegen heug en meug en een heleboel dingen vond ik gewoon niet lekker.

Ben nu 12 weken zwanger en het komt iets terug, maar nog niet briljant hoor. Heb al geen weken warm gegeten. Krijg het gewoon niet weg, helemaa niet als ik het gezien of geroken heb. Leef op crackers, beschuiten, fruit en veel water. Drinken gaat dus gelukkig wel goed en bij 1 van die glazen dan ook maar een vitaminepil voor zwangeren.

groetjes,
Marije

Hoi

Dit herken ik ook, Ik heb ook weing eetlust,   na ong. 4-5 mnd werd het wat beter bij mijn vorige zwagerschap maar nog niet echt zoals anders. Ben toen ook maar iets van 6 kg aangekomen, dat is wel een voordeel.
gr. Fleur

Hoi,

heb ik ook last van, ben de eerste periode afgevallen in plaats van aangekomen, en ook bijzonder weinig gegeten. Daarna een tijdje gehad dat ik juist wel at, omdat dat de misselijkheid deed verdwijnen en inmiddels eet ik juist weer minder, omdat de misselijkheid zo heftig is dat ik kokhals van allerlei etensluchtjes... Ik eet dus maar wat ik wel binnen krijg en slik braaf dagelijks zwangerschapsvitaminen om de boel op peil te houden.
Ik zou me er niet al te druk om maken: als je wel wat eet, is het prima. Er zijn er bij die helemaal niks binnenhouden, (ook geen water) en dan heb je echt een probleem waar je je arts voor moet consulteren.
Je verloskundige zal er wel naar vragen, maar zolang je baby gewoon groeit, is er niet zoveel aan de hand, zeggen ze altijd... :)

Terug
Bovenaan