niet zonder mama

hoi,
ik heb een dochter van zeven maanden oud, ik heb volgende probelem.
ze wilt niet slapen zonder mij ik moet bij haar belijven tot ze gaat slapen ik moet mijn hoofd tegen haar hoofd doen of haar hand vasthouden. als ik dat gaan los laten begint ze gelijk huilen en het niet zo dat ze na vijf muinten stopen met huilen nee hoor dat belijft ze half uur huilen dat blijft ze huilen en nog huilen en ik ga weer bij haar ze gaat naar mijn kijken en ze gaat niet meer huilen ze gaat steeds haar hand om hoog doet van ik moet jouw hand vasthouden.

en mijn volgend probelem is dat mijn man wilt niet dat ze gaat huilen hij dankt dat ik huishouden belangrijker vind hij doet niks niet aan huishouden en niet voor mijn dochter.
wie kan mijn helpen of wie goie tip voor mijn ???????
dat hoor ik heel graag?????????

grotjtes,
 
Hoi Jet,
tja dat is volgens mij een teken ven eenkennigheid...heel lastig..denk dat laten huilen niet het probleem oplost..
Wel zegt men dat het overgaat maargoed daar heb je nu weinig aan..

Succes
 
Hoi Jet,

Ikzelf heb het boek: "Oei ik groei". Hierin staan alle sprongetjes en fases die babies maken en doorstaan in, met het bijbehorende gedrag (hangerig zijn, veel huilen e.d.). Het is een leuk boek.
Vervelend dat je man jou de schuld geeft en verder niets doet. Lekker makkelijk voor hem.
Het wel of niet huilen van je kindje heb je niet in de hand. Als het wil huilen, huilt het. En als troosten niet helpt, kun je daar goed moe van worden. Het laatste waar je dan op zit te wachten is een man die vindt dat jij het huilen moet kunnen stoppen. Wellicht is het boek ook wel goed voor hem om te lezen.

Succes, Ra.
 
Hoi Jet,

Ik heb ook zo'n kindje. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik hem heb laten huilen. Valt vanzelf in slaap als het te lang duurt. Als jij iedere x ernaar toe gaat dan weten ze dat. Drie x laten huilen en ze weten dat dat geen zin meer heeft. Ik hoop voor je dat het over gaat. en dat je er iets aan heb
 
Die laatste anoniem heeft gelijk! Wij rennen ook niet iedere keer, als ik erbij kom, lacht mijn zoon namelijk, ja, dacht het niet dus hè!!!!!
Heeft gisteren een tijd lang liggen krijsen, toen was het stil. Dat komt gemiddelt 1x per maand voor, dan wil hij dat weer eens uitproberen. Ik ga wel altijd even kijken, of er niks mis is en hij nog recht in bedje ligt, maar dan zeg ik hem ook dat het nu afgelopen moet zijn, en dat er nu geslapen wordt, welterusten. Schreeuwen of niet, dan ga ik er ook niet meer naartoe.
 
Welke idioot reageert met "neem typeles of een cursus Nederlands". daar kan ik me nou over opwinden! Mensen willen advies en niet afgezeken worden TRUT
 
Terug
Bovenaan