niet zow goed

ha meiden,

ik ben bang dat het helemaal fout gaat bij mij.
vanaf zaterdag verlies ik al bloed, en zondag is het alleen maar meer geworden.
af en toe een beetje kramp, niet heftige pijn
ook is het niet alleen helder bloed meer.
donderdagavond kan ik pas voor een echo.
kvind het zow spannend!!!
kben echt bang dat het niet goed is!!!!

grtjs ger
 
Ik kan wel zeggen alles komt goed maar goed dit zijn geen goede tekenen. Ik hoop dat t allemaal toch meevalt en dat t allemaal goed gaat.

Heel veel sterkte!!

xx
 
Hoi Zusss,

Jeetje ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Het is ook heel onzeker. Dat vind ik al ook al verlies je geen bloed en nu je bloed verliest is die onzekerheid natuurlijk alleen maar groter. 20 tot 30% van de zwangere vrouwen verliest bloed tijdens de zwangerschap en bij veel van die vrouwen gaat het ook goed. Ik hoop zo voor je dat jij daarbij zit.
Ik vind het onmenselijk om jouw zolang te laten wachten. Je hoeft geen hele uitgebreide echo. Gewoon even om te weten of alles goed is. Jammer dat ze je er niet even tussendoor plannen.
Heel veel sterkte en ik hoop het beste voor jullie!!!
 
hoi ger

wat vervelend dat je tot donderdag moet wachten voor je echo.

ik wilde je alleen even laten weten dat mijn beste vriendin ( nu 22 weken zwanger) 4 keer een heftige bloeding heeft gehad. zij moest ook steeds een paar dagen wachten voor ze een echo kreeg en elke keer bleek dat het kindje gewoon nog leefde.
en het was ook een spannende tijd tot dat ze haar 20 weken echo kreeg.
die heeft ze ondertussen gehad en het kindje is zo gezond als het maar kan zijn ( zover je dat natuurlijk kan zien met de 20 weken echo.

Zal donderdag voor je duimen en hoor graag hoe het is afgelopen.

liefs en kusjes debora
 
Meid ik hoop dat het allemaal goed komt. Heb je constant bloed verlies?

Balen dat je tot donderdag in onzekerheid moest blijven. Mijn zus kreeg aan het eind van de middag een bloeding en mocht na een paar uur al naar het zh voor een echo. Ik kon bij onze eerste ook dezelfde dag terecht.

Succes hoor!!
 
Hier een positief verhaal.
Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook bloedverlies.In week 9,10 en 11.Ik was als de dpos was het was ook helder bloedverlies,maar gelukkig niks aan de hand.Inmiddels lig ik nu met ons wondertje van 6wk oud op mijn schoot.

Wat iemand hierboven ook al schreef bijna de helft van de vrouwen verliest bloed.Bij mij was het een wondje in mijn baarmoeder (door de innesteling)Ik hoop voor jou dat het ook niks ernstigs is.

Bij twijfel/angst VK bellen en vragen om extra echo.Ik mocht toen direct komen.

Sterkte !!
 
he meis oei das niet leuk nee en kweet je wordt heel onzeker, ook al is het moeilijk probeer positief te blijven negatief denken beinvloed het soms.

sterkte ermee en ga zeker duimen voor jullie

liefs
 
Terug
Bovenaan