niet zwanger door chlamydia?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ben nu al 3 maanden gestopt met de pil ongeveer, en nog steeds niet zwanger...
Ik heb 2 keer chlamydia gehad en word nu getest of hij helemaal weg is gegaan...
Ik weet bijna zeker dat ik nog steeds chlamydia heb maar zou het daardoor kunnen komen dat ik nog niet zwanger ben?

groetjes

Hallo Nelleke,

Als je pas 3 maanden gestopt bent, kun je nog last hebben van het ontpillen. Meestal duurt het wel 2 a 3 maanden voordat de pil uit je systeem is. Ik zou eerst even afwachten of je nog steeds Chlamydia hebt en daarna verder kijken. Ik heb het vroeger ook gehad en dat is nu gewoon helemaal weg.
Vertrouw op je lichaam en dan wordt je vanzelf zwanger!

Heel veel sterkte!

Groetjes Vic

3 maanden is nog echt niet zo lang hoor met dat je bezig bent (al snap ik voor je gevoel wel dat het al heel lang lijkt.
ik was bij de eerste na 6 maanden zwanger en nu van de 2e nog net geen jaar. dus ik zal inderdaad even kijken of je chlamydia er nog is en anders rustig doorgaan met klussen en je niet zo druk maken.

Het duurt gemiddeld een jaar voordat je zwanger bent, dus 3mnd is echt nog neit zolang in theorie dan, ik weet dat elke maand te lang is, maar er zijn vrouwen die al 9 jaar bezig zijn, wijzelf zijn nu bijna 2 jaar en 7mnd bezig voor kindje 2. Ik wou dat we er 3 maanden over deden, maar ja, dus ik zou me neit druk maken na een jaar kun je je afvragen of je naar de dokter kan en doorverwezen kan worden, maar tot die tijd.

Gr WEndy

snap niet dat je je eigen nu al druk maakt, als je een jaar of langer bezig ben dan kan je commentaar leveren.
ik ben nu 9.4 jaar bezig, dan kan je je eigen druk maken

Zwanger worden kan idd soms langer duren, niks waar jij je nu druk om hoeft te maken.
Alleen het is ook zo (net gelezen op internet) dat als je te lang door blijft lopen met chlamydia, je vruchtbaarheid kan worden aangetast. Dus die test is idd een aanrader. En het lijkt me verstandig als je partner ook wordt getest.
succes

Sorry, maar na 3 maanden nog niet zwanger is echt niet lang hoor. Ja sommigen zijn meteen zwanger (zoals ik met de eerste en de tweede) maar heel vaak duurt het echt langer. Inmiddels ben ik 10 maanden verder en ook nog niet zwanger. Het is inderdaad verstandig even te laten testen of de clamydia weg is. Maar ga er niet teveel van uit dat je meteen zwanger bent hoor. Je lichaam moet het allemaal ook eerst weer oppakken en zelf gaan doen. Als je een beetje rondleest op het forum zul je lezen dat de meesten er toch echt wel wat langer over doen om zwanger te raken.......

Beste, 
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat ik chlamydia heb. Hiervoor ben ik ook behandeld. Ik zou er ongeveer 6 maanden mee hebben rondgelopen. Ik maak mij ernstige zorgen als dit mijn vruchtbaarheid heeft aangetast. Ik heb een kinderwens en zou het verschrikkelijk vinden als dat door dit niet goed zou lopen. iemand die mij gerust kan stellen, of zelf iets heeft meegemaakt:( 

Terug
Bovenaan