niet zwanger helaas..wie heeft schik met ovulatietesten?!?

A

Anoniem

Guest
ik ben net helaas ongesteld geworden.wel jammer.ik had toch hoop hoewel ik eigenlijk de hele tijd gedacht heb dat t niet zo was.ik heb deze maand namelijk helemaal niks van een eisprong of iets gemerkt,terwijl ik vorige maand heel veel afscheiding had.nou zeggen ze dat je meestal na ongeveer 14 dagen je eisprong hebt.kan je hem ook later hebben en toch een cyclus van 27/28/29 dagen hebben?ik dacht vorige maand nl in de 3e week iets te merken,maar zou ik dan ook een week later ongesteld moeten worden?graag reacties van mensen die ovulatietesten gebruiken!!die kunnen het weten.ik ga nu ook met ovulatietesten beginnen.voor mij is het toch enigszins belangrijk te weten wanneer ik mn eisprong heb omdat mn vriend ivm werk de hele week van huis is.we vrijen dus alleen in het weekend.het toeval wil dat ik volgens de berekeningen mijn eisprong op zondag of maandag heb,maarja,dat weet ik dus niet zeker.maar deze maand zullen we het weten!!ik zie het al voor me:ik eisprong,in de auto naar duitsland,naar mn vriendje in de vrachtwagen,gordijntjes dicht.....ja,die ovulatietesten geven me goede moed,dan weet ik tenminste waar ik mee bezig ben.
iedereen succes met klussen en wachten!!
groetjes kari

Hoi,
Ik heb de vorige ronde de goedkopen ov testen van matecare gebruikt,en dat werkte wel hoor.Ik voel mijn eisprong altijd duidelijk,maar wilde toch een keertje testen om te kijken of het ook echt zo was.ik teste toen een keer in de ochtend en toen gaf ie niks aan en toen voelde ik s'middags tijdens het werken mijn eisprong(dacht ik) thuis direct getest en ja hoor het klopte,wel prettig dus die testen we weten allemaal hoe je   lichaam je voor de gek kan houden dit geeft meer duidelijkheid zeker in jou situatie kan ik me voorstellen dat dat fijn is met een partner die er niet vaak is.
Heel veel succes!!!!

ps .ben helaas nog niet zwanger,maar zit nu in spannende dagen.
Groetjes Cat

hoi hoi.

vervelend   da t je   toch   ongi bent   geworden!!
succes   met die   testen,ik heb   er   geen   ervarin g mee   dus kan   je   niet zeggen   hoe   het   werkte   bij   mij..

ik   zit   in   ronde 3..mn   nod   is   28 feb..

liefs   maagd

Hoi,

Ik werk ook graag met ovulatietesten, ze brengen het moment van je eisprong goed in schema. En ik heb het idee dat ze behoorlijk betrouwbaar zijn. Zeer tevreden dus!!

Succes bij je volgende ronde!!

Greetz Jenny

Terug
Bovenaan