Niet zwanger Niet ongesteld wat nu????

A

Anoniem

Guest
Hallo,dames
hoe is het met jullie.Ben nu al 2 1/2 week over tijd,en heb al 2 testen gedaan negatief maar ben ook pas sinds augustus gestopt met de pil begin augustus eind juli is dat normaal,en kan het zijn dat ik gewoon een maand oversla,ben namelijk wel bang dat ik niet ongesteld wordt.
reageer alsjeblieft groetjes Angelique

Hoi Angie,

Het kan inderdaad zo zijn dat je cyclus behoorlijk overhoop ligt als je net gestopt bent met de pil.
Ik ben in mei 2004 gestopt, (omdat ik geen zin meer had in al die hormonen etc.) en ik heb pas sinds 2 maanden een normale cyclus van 28 dagen. Mocht het zo onregelmatig blijven: ik slik sinds anderhalve maand theunisbloemolie-capsules, dus misschien helpt dat. (Ik denk dat het bij mij helpt, maar het kan ook toeval zijn natuurlijk!)

Groetjes,
Duin

Hi GOedemorgen..

Ik denk dat ik hier ook last van heb..Ben dan pas 4 dagen overtijd..heb gisteren harstikke NEGATIEF getest..er was ook niet een klein btje twijfel..

Maar nu ben ik toch wel benieuwd waar dat aan ligt..Denk toch dat ieder lichaam heel erg moet wennen aan het idee om zonder hormonen te leven..Vind het wel vervelend..wat je kan zomaar elk moment ongesteld worden...

Succes !!
Liefs

Hoi allemaal,

Ik snap helemaal wat jullie bedoelen. Ik ben sinds april gestopt met de pil en sinds afgelopen maand heb ik het idee dat mijn lijf weer een beetje normaal begint te worden.
De eerste vier maanden zonder pil was ik super onregelmatig en had ik ook last van vage klachten (mijn lichaam hield me gigantisch voor de gek). Als ik bedenkt hoeveel zwangerschapstesten ik nu al versleten heb, maar ja!
Afgelopen maand was ik voor het eerst weer regelmatig, en nu pas heb ik het idee dat mijn lijf weer normaal doet. Ik heb nu geen last meer van vage kwaaltjes en daar ben ik al heel blij mee!
Helaas was het bij mij zo, dat als ik overtijd was, ik gewoon moest afwachten (ja, ik weet het; zeer irritant!).
Zeker als je pas net met de pil gestopt bent: geef je lichaam de tijd om weer te herstellen. Helaas is dat de enige raad die ik je kan geven!

Succes, juffie74

Beste dames,

Bedankt voor jullie reactie,Ik heb namelijk al een dochtertje van 17 maanden en bij haar was ik meteen binnen 6 weken zwanger en nu nagaan dat ik al 2,5 week overtijd ben.En niet zwanger ben is toch raar maar elke keer is verschillend.Ik kan niet zeggen dat ik de hele tijd er mee bezig ben.De ene keer wil ik dol graag op nieuw zwanger raken en de andere keer denk ik terug aan de vorige bevalling en dat ik dat niet meer wil.Alleen je weet dus niet wanneer ik ongesteld wordt dat kan elke moment gebeuren en echt af en toe van die menstruatie klachten pijn n de rug en onderbuik en dan denk je het zal wel zo gebeuren en dan is dat dus niet zo.
Maar we blijven wachtemn,en hopen veel succes allemaal met zwanger raken groetjes Angelique

Terug
Bovenaan