niet zwanger, niet ongesteld...

Hoi meiden, nou wat ik nu weer heb??!! Temperatuur ging gisterenochtend wat omlaag, vanochtend nog een beetje lager, maar ik word niet ongesteld. Alleen steeds een beetje donkere afscheiding. Om gek van te worden! Nou hoop ik maar dat ik snel ongi word, want zwanger ben ik dus niet!

liefs, el.

Hoi El,

Wat balen he die onzekerheid? Maar ... misschien ben je alsnog zwanger.. Heb je al wel getest?
Als je niet zwanger bent dan laat die ongi ook maar snel komen, en dan weer op naar de volgende ronde! Zag op het forum alweer een paar zwangere meiden.. hopelijk komt onze beurt ook snel!!

Dikke kus F.

wat ook kan is dat je zo gefixeerd erop bent om ongi te worden dat het dan gewoon niet komt dat kan ook he...
of eventueel toch stress....
toch ondanks alles hoop ik van harte voor je dat de test het superfout had en de hcg nog zo laag was dat het niet gemeten kon worden wellicht nu nog een testje kopen dan ben je van die onzekerheid af en mocht het dan niet zo zijn dan zal die ongi wel sneller komen..
heel veel succes
liefs mij

Hoi meiden,
ik had geen test gedaan hoor en vanaf vrijdag al wat donkere afscheiding en geen 'verschijnselen' zoals de vorige keer dus echt stress was het ook niet. Maar ze hebben me inmiddels wel gevonden hoor, die rooie duivels. Een beetje teleurgesteld, dat wel, maar vol goede moed naar de volgende ronde, onze beurt komt ook wel weer!

Liefs, el.

Ach wat jammer.
Maar dat afwachten is idd ook niets.
Ik ben ondertussen ook weer ongesteld geworden. Een opluchting, cyclus is weer op gang. Dus ook weer op naar de volgende ronde...
Dat het maar een vruchtbare maand mag worden.

Groetjes,
Nina

Terug
Bovenaan