Niet zwanger, ook niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo! Sinds deze maand zijn wij ook voor het echie gegaan, echt superleuk en spannend allemaal!   Sinds februari ben ik gestopt met de pil, ik werd op 11 mei (!!)  voor het eerst ongi, daarna keurig op 18 juni weer. Dacht dat ik ontpillt was en nu gewoon weer regelmatig. Nu hebben we deze maand goed ons best gedaan... met als resultaat: niet ongesteld 4 dagen over tijd   en ook niet zwanger, al 2x getest. Vanmorgen voor het laatst getest. Da;s dus behoorlijk irritant. Als ik nu tenminste ongesteld werd vond ik het niet erg, maar beide niet...   Hoewel het al wel een week rommelt in mijn onderbuik.
Tis natuurlijk pas de eerste ronde dus waar maak ik me druk om,  maar toch. Aan de andere kant wil ik het allemaal ook zo luchtig mogelijk zien en er niet teveel mee bezig zijn en te kijken hoe het komt, maar aan de andere kant wil ik zo graag dat het vlot lukt. Het houdt me allemaal gewoon veel meer bezig dan ik van tevoren had bedacht.

Wie zegt iets bemoedigends?

Ps. Wie weet hoe het zit met natuurlijke middeltjes voor een regelmatige cyclus. Laatst zag ik dat het hier helemaal   'in' was, en later bleek een van die middeltjes toch niet zo goed. Wie weet nog waar dat over ging?

Groetjes, Marijne

hallo
ik slikte fem vit van davitamon
ik was bezig voor mijn eerste en na 8 maanden en cyclussen van rond de 40 dagen werdt ik ook een beetje moedeloos dus was aan de fem vit van davitamon gegaan
en was prompt de maand erna zwanger
was nu bezig voor een tweede en dacht ik begin er gelijk aan samen met foliumzuur en een hele nette cyclus van 28 dagen en promt nu gelijk zwanger ,mischien heeft er het nix mee te maken maar ja je weet het niet heel veel sucses
mokkel uitgerekend +-30 maart

Hoihoi,

Ik denkj dat je als middeltje tarwekiemcapsules bedoelt, ik gebruik ze niet, dus weet ook niet of het werkt ja of nee.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar verheug je er niet al te veel op hoor, ik ben nu een jaar gestopt met de pil en nu pas regelatig ongi. Ik was de eerste 3 maanden ook keurig op tijd, maar het leek wel of mijn licahaam daarna pas begon te ontpillen!
Ik duim voor je op goed nieuws, succes!!!

Liefs Lieselot

Terug
Bovenaan