niet zwanger op echo.. wel veel slijm te zien was teken dat er iets aan rommelen was .. iemand hier

A

Anoniem

Guest
ik had hele rare tests gehad.. posi,nega,nega,posi
2dagen licht bloedverlies (alleen met afvegen)
huisarts geweest moest 2wkn wachten en toen voor echo(dan zou t 7 1/2 wk zijn) bleek niet zwanger te zijn..
wel zagen ze dikker slijm op echo wat wijst op iets dat aan t rommelen is... (dus neem aan om wel zwanger te worden????) kweet zelf ook niet precies... iemand hier ervaring mee?? en was t toen wel of niet raak??? en nog steeds?

slijmopbouw betekent naar wat ik ervan weet dat je juist ongesteld gaat worden. dat is een stap in de cyclus zeg maar. of rommelen in de zin van dat je lichaam een bevrucht embryo aan t afstoten is misschien, dat zou ik er van denken met mijn geringe medische kennis.
en bij 7 weken zou je wel wat van een embryo moeten zien.
gek zeg...
volgende keer gewoon meer uitleg vragen hoor!
ben erg benoeiwd naar wat er verder bij je gebeurt.
sterkte en succes!

geen ervaring mee. ik kan me wel heel goed voorstellen dat je nu ontzettend twijfeld aan alles wat er in je gebeurd. waarom ga je niet even langs de huisarts voor informatie. misscchien kan hij je meer vertellen over wat de gynacoloog zei.

ik hoop dat je snel zwanger wordt.
hilda

Ik denk dat het vruchtje niet goed ingenesteld is en je het dus al verloren bent. Je lichaam geeft wel zwanger aan een tijdje... maar er is te weinig hcg om een goede duidelijke test te hebben. Waarschijnlijk wordt je met 8 weken toch ongie. dat komt heel vaak voor.

Het kan ook heel goed zijn dat je rond je bloedverlies een miskraam hebt gehad en daarna weer zwanger bent geworden. dan zul je vanaf je bloedverlies vier weken moeten rekenen om opnieuw te kunnen testen. Ben je dan wel positief dan ben je opnieuw zwanger.

Hopelijk is dat natuurlijk zo!

Ps... je bent in ieder geval zwanger geweest want de test was positief al was ie maar licht... er was wel hcg! En dat is toch hoopvol. Je kunt wel zwanger raken! Hou de moed er in!

Terug
Bovenaan