Niet zwanger toch overtijd en symptomen.

<p>Op 26 januari was ik voor het laatst ongesteld. Wel heel erg heftig. Nog nooit zo erg geweest. In oktober heb ik mijn spiraal laten verwijderen en in december was ik voor het eerst weer ongesteld.</p><p>Nu heb ik een cyclus van 25 dagen. In februari ben ik niet ongesteld geworden.  Al ruim w weken overtijd. 3 x getest maar die waren negatief. Sinds een paar dagen wel erg gevoelige borsten. Waarom zou mijn menstruatie uit blijven?</p>
 
Of je lichaam is ontregeld, wat echt vaak voorkomt. Was je gestresst de afgelopen weken? Vacci gehad? Ziek geweest? Kan allemaal invloed hebben.
Soms kan je lichaam een cyclus overslaan, of komt het gewoon super laat.
Wat ook kan zijn is, wat mijn vriendin is overkomen, 3 weken overtijd, getest, negatief. Bloedtest gaan doen, positief.
 
een spiraal geeft ook hormonen af dus ik denk dat je lichaam ontregeld is, vaak heeft het een half jaar tot een jaar nodig om weer in je normale cyclus te komen. Heb je een vaccin gehad? Dit kan ook de oorzaak zijn? Daardoor schommelde bij mij ook de menstruatie cyclus. 
 
 
 
 
Ook na een spiraal kan je nog maanden een onregelmatige cyclus hebben. Als ik het zo lees uit je verhaal heb je in december je eerste menstruatie gehad en daarna 25 dagen later? Dit betekent helaas niet dat je gelijk weer in een cyclus van 25 dagen zit.. dus grote kans dat het nog hoort bij de onregelmatigheid na anticonceptie. Heb je een ovulatietest gedaan? Want dan verwacht je 14-16 dagen na een positieve test wel ongesteld te worden
 
Terug
Bovenaan