Niet zwanger voelen

<p>Hoihoi, </p><p>nu 13 weken en 4 dagen zwanger! Alleen voel ik me echt niet zwanger.. ik spuug weleens maar zelfs dat stelt me momenteel niet gerust? over 2 weken pas weer een echo. Zojuist een test gedaan en die was binnen 5 sec al ruim positief.. moet ik mezelf gewoon niet zo aanstellen??? </p>

Zwangerschaps kwaaltjes komen en gaan ? niks om je zorgen over te maken, ikzelf ben 27wkn2dgn zwanger en ben eigenlijk nooit misselijk geweest alleen last van pijnlijke borsten 

Wat gebruiker hierboven zegt! Bij mij was het ook af en aan, soms ook helemaal nergens last van (ook maar 3x in totaal overgegeven, nu 19wk, tweelingzwangerschap). Terwijl ik overal las en hoorde dat je bij een tweeling echt wel heftigere kwalen zou krijgen. Nou, niks van waar bij mij, haha! 
Wees maar blij dat je weinig last hebt. Want die kwaaltjes komen snel genoeg je neus uit. ;)

Ik ben 14 weken zwanger en behalve dat mijn borsten echt mega zijn gegroeid en ik flink boer heb ik nergens last van, afgelopen vrijdag nog een goede echo gehad :)

Ik zou ervan genieten want geloof me.. je wilt die kwaaltjes echt niet ookal denk je nu van wel. Daarbij zullen die kwaaltjes ook weer zorgen met zich meebrengen en het probleem van je zorgen maken Dus ook niet oplossen. Geniet van je zwangerschap en probeer te vertrouwen op je lichaam. Over een paar weekjes ga je de baby misschien al voelen en dan heb je iedere dag bevestiging 

Ik was tot 12 weken vrij ziek. En van de een op de andere dag verdwenen de kwaaltjes als sneeuw voor de zon. Is heel normaal. Geen zorgen en geniet van je zwangerschap!

Hoi,
Hier precies hetzelfde. Ik ben 14+2 maar ik heb zelf ook nergens last van. Niet misselijk of overgegeven. Alleen last van mijn borsten. 
Het enige moment dat ik weet dat ik zwanger ben, is als ik een echo krijg. En die krijg ik volgende week weer?
Ik weet hoe je je voelt ?

Terug
Bovenaan