Niet zwanger voelen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

02 april is mijn NOD, maar ik ga denk ik, gewoon ongi worden, want ik voel me gewoon. Zijn er meiden hier die een 2de hebben, die niks merkte van opgezwolle borsten enzo bij een 2de en toch zwanger waren.
We wachten af :)

Groetjes Rianne

Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal nergens last van, dus het kan wel.....

Hoi rianne,

Ja ik!! Ik heb twee kids. Bij mijn tweede zwangerschap voelde ik me meteen vanaf mijn nod meteen ongelofelijk zwanger. Hoefde niet te testen ik voelde t aan alles.
Toen we voor de derde gingen zocht ik elke maand naarstig naar dezelfde tekenen. Elke maand voelde ik ook wel iets: misselijk, kramp, grote borsten, etc. Maar elke maand werd ik ongesteld.
Tot 2 maanden geleden. Voelde echt helemaal niks en was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. En toen was ik toch ineens zwanger.....zo raar. Kon t bijna niet geloven.
Maar t is toch echt zo.
Ik ben dus het levende bewijs dat het kan en dat t bij elke zwangerschap totaal anders kan zijn.

Hoop t ook voor jou!
X

bij me eerste zwangerschap kwam ik er pas achter met bijna 8weken. 2de zwangerschap was ik al heel vroeg moe maar gooide het op bruiloftstress..
me schoonzus en schoonmoeder zeiden tegen me doe eens een test.
bij de 3de wis ik het al voor nod dat ik zwanger was

Ik voelde weinig tot niks tot een week of 7. Dus kan zeker nog.

Terug
Bovenaan