niet zwanger worden

Jeetje, Ik had het gevoel dat ik alleen op de wereld liep met dit probleem maar gelukkig lees ik hier dat er nog meer vrouwen zijn die niet spontaan zo hup zwanger worden.

Ik heb nu bijna een jaar bezig, die pillen die jullie opschrijven die heb ik ook maar zijn er nog meer mensen die. Primolud en Metformide slikken.
Die onderzoeken ( inwendige echoo's ) dat zijn geen pretje maar die pillen daar word ik nu ook wel gek van.
De stemmingwisseling die je krijgt en de botsing met je partner want elke keer krijgt je weer een stoot hormonen in je lichaam na zo'n kuur.

Wat zijn jullie ervaringen.
Zijn jullie mannen of vriend ook al onderzocht de mijne moet een tweede onderzoek ondergaan om te kijken of alles goed is.

Viola

hoi ik heb ook een inwendige echo gehad wat ik ook geen pretje vond en mijn man moest ook onderzocht worden, op een gegeven moment hadden we er geen zin meer in en heb tegen mijn man gezegt kom op we gaan ervoor.
12 dec 2004 was mijn eerste dag van de menstr. en vanaf de 12de dag hebben we elke dag of om de dag gemeenschap gehad en dan maar afwachten? En ik ben nu 7 weken zwanger na anderhalf jaar toen ik een miskraam heb gehad en in totaal waren we al 3 jaar bezig om een kindje te krijgen.
Nu nog hopen dat dit allemaal goed gaat.
Ik wens jullie heel veel sterkte en misschien moet je dit maar eens proberen en niet te vergeten na de daad in bed te blijven liggen want dat was mijn probleem volgens mij ook dat ik altijd gelijk naar de wc ging om te plassen maar dan loopt het zaad er ook weer uit.

Hoi Anoniem.

Bedankt dat je terug schrijft, vindt het leuk dat er eindelijk iemand reageerd op mijn berichtje.
Die instelling van jullie hebben wij ook wel van "We zien het wel". Maar dat is toch makkkelijker gezegd dan gedaan.
Na het sexen moet ik denk ik toch langer wachten, maar het probleem bij mij is dat ik geen eisprong maakt.
Dinsdag mag ik weer weer een gezellige echoo. Kijken of het nu wel aangeslagen is die troep van een medicijnen.

Je hoort het wel en jullie gefeliciteerd he met jullie zwangerschap.
Viola

Terug
Bovenaan