Niet zwanger?!

<p>Hi allemaal, </p><p>2,5 week geleden zijn wij erachter gekomen door middel van 3 testen dat ik zwanger ben. Er was er nog een over dus gister nog even getest en deze was ineens negatief. </p><p>Net weer nieuwe gehaald en deze waren ook negatief. Ik heb tussendoor wel bloedingen gehad, daarna voor de zekerheid getest en deze was positief.. </p><p>Ik denk dat ik zo maar de verloskundige bel maar wat kan zij voor mij doen? En wat kan dit betekenen? </p><p>Ik maak mij nu best wel zorgen en ben bang dat ik het toch ben verloren ondanks niet gek veel bloedverlies. </p><p>Iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt en mij iets meer kan vertellen? </p>

Klinkt als een miskraam ? Na de bloedingen blijven de hormonen nog even in je lichaam, dat verklaart waarom je eerst wel nog positief testte. Een verloskundige kan inderdaad kijken of alles is afgekomen en er niks meer zit. 

Hoi Eline,
Ik ben een week of drie zwanger geweest, en heb toen lichte bloedingen gehad, gevolgd door een zware bloeding. De gynaecoloog heeft een echo gemaakt na de lichte bloeding en vond toen nog wel een 'ringetje'. Zo noemen ze het als er een innesteling is of is geweest, het kan dus zijn dat hoewel je het ringetje ziet er al geen zwangerschap meer is. Ik moest na 72 uur terugkomen, omdat ze dacht dat ik toch grote kans had op een miskraam, of deze al had gehad.
Jammer genoeg bleek het bij mij slecht nieuws. Bij terugkomst voor de echo (na 72 uur) was m'n baarmoeder leeg en waren de hormonen uit m'n bloed.
Heel veel succes en sterkte, ik hoop op ander nieuws voor jou maar wilde toch mijn ervaring met je delen!

Terug
Bovenaan