niet zwanger

ben even in een jankerige pest bui, ben niet zwanger. Na mijn curretage, ivm miskraam,is het nu 7,5 week later en ik voelde me ook wel een beetje zwanger. misselijk enzo. maar helaas.vandaag had ik toch besloten dat ik een test ging doen aangeizen ik as maandag op controle ga bij de verloskundige (ik had zoiets dadelijk ben ik zwanger en gaan ze flink liggen wroeten ofzo en gaat het dadelijk weer mis). GRRRRRR, ik had er stiekem weer zo op gehoopt, pfff.. weer op naar de volgende ronde. Wanneer zou dat nu al weer zijn!!

Bedankt voor het luistern, durf mijn man niet zo goed mijn verdiet te laten merken anders wordt het ook allemaal zo gefrustreerd.

Je verhaal klinkt inderdaad erg ingrijpend! Niet verwonderlijk dat je je rot voelt. Erg frusterend allemaal. Ik hoop voor je dat het nu snel raak is! Heel veel succes!

Lieve Simba,

Wat een stomme trucs haalt je lijf uit he? Ik ben ook gecuretteerd (eind januari) en werd pas 9,5 week later ongi. Heel frustrerend en ondertussen alweer 3 testen verspild. Na 6 weken ging ik op nacontrole bij de gyn en die wilde het toen nog 2 weken aankijken. 8 weken na de curettage was er nog steeds geen ongi geweest dus toen liet hij bloed prikken of er wel ondertussen een eisprong had plaats gevonden. Toen ik de uitslag kreeg van hem, was ik net ongi geworden ! Ondertussen alweer dag 23 van de 2e ronde na de curettage en hopenlijk is dit weer een normale cyclus. Afwachten maar weer.

Lekker van je af blijven schrijven hoor hier, het helpt echt is mijn ervaring.

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan