Niet zwanger

Wat is dit balen zeg.

Ik heb een hele trouwe cyclus van 29 dagen en ik ben nog nooit over tijd geweest. Mijn nod had ik op donderdag 27 mei, dus ik ben vier dagen over tijd.

Net een CB-zwangerschapstest gedaan, maar het vierkante hokje bleef leeg, ondanks dat ik er 10 minuten naar heb zitten staren.

Symptomen:
Mijn borsten zijn wat zwaarder en groter geworden, ik heb al 10 dagen lang last van veel meer afscheiding. Na het eten ben ik regelmatig misselijk, ik ben moe en ik heb last van buien (volgens mijn vriend). En ik heb steeds een raar gevoel in mijn buik.

Als ik niet ongesteld word, kan ik het in ieder geval over drie dagen weer proberen.

Groeten van iemand die al zeven maanden bezig is.
 
He Blondie,

Ik herken je verhaal helemaal. Ik ben vorig jaar in juli gestopt met de pil en had telkens een cyclus van tussen de 24 en 27 dagen. In februari was ik zwanger, maar helaas met zes weken heb ik een miskraam gehad. Na de miskraam heb ik twee keer een cyclus van 26 dagen gehad en ik moest donderdag weer ongi worden, maar tot nu toe nog niets. Ik heb gisteren getest, maar de test was negatief. Ik ben van plan om dinsdag weer te testen.

Nou, veel succes en hopen dat we nog te weinig HcG hebben op dit moment.
 
hoi blondie,
je schrijft dat er helemaal niets verscheen in het vierkante venster dan kan het zijn dat de test niet goed heeft gewerkt dat je teveel of juist te weinig urine hebt gebruikt. ik zal voor je duimen
groetjes nicole
 
ik zit ook in hetzelfde schuitje ik had ook donderdag mijn nod en tot op heden nog niets te zien zaterdag een test gedaan negatief ga woensdag weer testen denk ik want morgen ben ik pas 's middags thuis (ik werk in 24 uurs diensten)
verder heb ik dezelfde symptomen als jij en die had ik ook toen ik in februari zwanger was (is helaas uitgelopen op een miskraam).
dus duimen dan maar.
groetjes tijger
 
hallo

wat is het toch fijn om te lezen dat er zoveel meer meiden zijn die overtijd zijn en de test toch negatief blijf ben zelf nu ruim 10 dagen overtijd en heb afgelopen zaterdag getest met cb maar helaas negatief ik ga nu donderdag maar weer eens testen zouden we echt te vroed zijn ik dacht dat je vanaf je eerste dag overtijd al hcg produceerde
nou meiden succes allemaal

liefs ukkie
 
Terug
Bovenaan