niet zwanger

Nou, na een week vol spanning ben ik vanmiddag ongesteld geworden. Wat een teleurstelling zeg, in gedachten heb ik zo hard gevloekt.

Ik ben nog nooit van mijn leven over tijd geweest, mijn cyclus en temp zijn zo regelmatig als wat. Dus ik dacht dit kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben. Dit was de 7e dag dat ik over tijd ben. Wat is er gebeurd daar binnen? Heb ik nu mijn eisprong twee weken geleden gehad of was ik echt zwanger en het is afgebroken? Ik wil het heel graag weten. Weet iemand wat er gebeurd kan zijn??

Groeten Blondie :(
 
ik wou dat ik het wist, ik heb ook een regelmatige cycles en was al 14 dagen overtijd en ook vanmiddag ongesteld geworden.
ik ga dinsdag naar de HA want dit was al ronde nr.8 en ik wordt er helemaal knetter nerveus van!
sterkte..
 
Jeetje zonde joh,
Ik ben nu 5 dgn over tijd en ben nu als de dood dat dat met mij ook gaat gebeuren (ik ben ook altijd zo regelmatig als wat...) afwachten maar

Ik kan je helaas niet helepen, weet niet of je een soort miskraam hebt gehad of dat je gewoon overtijd was.

Veel suc6 de volgende keer

liefs lil
 
Hi blondie,
dito verhaal heb ik..alleen ben k gisteren alsnog ongesteld geworden..ik ga komende periode een ovulatietest gebruiken, zo hoop ik wat meer inzicht te krijgen! Heel veel succes in de volgende ronde! Groeten simone
 
Hoi Blondie 27,
Ik denk inderdaad ook eerder aan een vroege miskraam. Ik heb in negen maanden tijd ook nog nooit een langere cyclus gehad dan 27 dagen en was nu vijf dagen over tijd. Normaal gebruikte ik wel al ovulatietesten en ik was ook altijd precies twee weken later ongesteld. Maar deze maand was ik vergeten ze te gebruiken, wat ik als ene goed teken beschouwde, omdat ik er eindelijk wat minder mee bezig was. Nu heb ik ergens wel spijt, want als ik ze wel gebruikt had, wist ik in ieder geval of ik een latere eisprong heb gehad of dat ik toch even zwanger was.

In ieder geval zit er voor ons allemaal niets anders op dan weer naar de volgende ronde.

Iedereen veel succes.
 
Hoi Blondie,

Jeetje, wat bááálen zeg. Kan me voorstellen dat je de frustratie er even lekker uitgevloekt hebt.
Het menselijk lichaam blijft toch een mysterieus iets niet?
Het kan best zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad. Ik heb wel eens ergens gelezen dat heel veel zwangerschappen niet eens opgemerkt worden, omdat ze zó vroeg al eindigen. Het aantal lag best hoog.
Ik duim voor je dat je deze maand meer succes hebt.
Heel veel sterkte ermee!!!

Liefs, Jaine
 
Terug
Bovenaan