niet zwanger

het is toch weer echt gebeurd naar een week overtijd te zijn werdt ik gister middag ongesteld dat is toch niet te geloven ik baal echt verschrikkelijk en ik kan nu ook niet meer uitrekenen wanneer mijn volgende nod is of wanneer ik het vruchtsbaars ben want weet nu niet hoelang mijn cycles duurt soms wordt je er gewoon chagerijnig van maar ja we gaan weer vrolijk verder op naar ronde 7 dames sucses
 
hoi Brigith,
Balen voor je! Helemaal omdat je al een week overtijd was en veel hoop had! Misschien handig om aankomende maand ovulatietesten te gebruiken om te bepalen wanneer je vruchtbaar ben. Succes
Marielle
 
Hoi Brigith,

Wat spijtig zeg! Net als Marielle zegt, probeer de ovulatietesten volgende maand eens. Wel vrij duur maar hun geld dubbel en dik waard! Een vriendin van me zat ook in ronde 9, zeer onregelmatige cyclus en nar 1 maandje te testen gebruikt te hebben was ze zwanger! Dus je kan het steeds eens gebruiken hé! Zij had wel 2 verpakkingen nodig aangezien ze voor alle zekerheid op dag 10 begonnen was en de 20ste dag was ze de test posi voor de eisprong. Ze hadden ook maar 2 maal gevreeën in de periode na haar ongi tot de eisprong en dan natuurlijk de dag toen de test posi was en de dag erachter.

Succes!
 
Dat is echt balen je, dat kan ik geloven, ik zit misschien bijna in hetzelfde schuitje.
Ben nu 8 dagen overtijd, ga morgen weer een test doen, maar wie weet als ik morgenvroeg opsta hoeft het al niet meer. Ik leef met je mee.
Veel succes nog in ronde 7.

Liefs,
bea
 
Terug
Bovenaan