Niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Amsterdamned, Roos, Inge, Crienie en Niempie heel erg bedanken voor hun lieve berichtjes op mijn depri stukje. Dat geeft me toch het gevoel dat ik niet voor niets zo af en toe op dit forum meedoe!

Gisteren heb ik toch maar weer getest, gewoon om mezelf uit de onzekerheid te halen, en helaas...niet zwanger. Ook nog altijd geen ongesteldheid. Het idee van de tunisbloemcapsules of maansteen (van Angel en Irene) gaan me steeds meer aanspreken. Waar haal ik dat? Gewoon bij de drogist? En die maansteen dan?

Ik hoop echt dat ik binnenkort eens mee kan kletsen over de NOD, maar tot die tijd zal ik vooral een beetje met jullie meelezen en zo af en toe eens wat van me laten horen.

Liefs Marianne

Hoi Marianne,
Ik zit ook steeds meer aan die maansteen te denken.. Ik was gisteren al bij een juwelier binnen gestapt om te vragen of hij ze had.. NEE..
Dus als je weet waar je ze kan kopen laat het mij weten..
ik wordt ook behoorlijk ongeduldig..
liefs anne Ronde 6..

Heb je al "het vruchtbaarheidsdieet" gelezen? Gaat over het verband tussen voeding en vruchtbaarheid. Is heel verhelderend. Ik heb de adviezen grotendeels aangehouden en mijn cyclus werd binnen een maand beter en ik was heel snel zwanger. Nu weet ik niet of het daar aan lag maar gezond eten kan nooit kwaad. Bovendien staan er een hoop dingen in die eigenlijk niet zo bekend zijn, bijv. dat koffie zo slecht is als je graag zwanger wil worden.
Ik zou zeggen probeer dat ook is en veel succes.

dames kijk even op internet voor die maansteen, misscien via www.kristallen.nl ofzo/ Dan ff zoeken op maansteen geen idee wat het is wat het kost etc.

Teunisbloemolie capsules gewoon bij de drogist.

Suc6666

Ik heb mijn maansteen bij De Tuinen gekocht. Daar is-ie trouwens wel heel vaak uitverkocht, dus ik denk dat hij populair is (hoe zou dat toch komen)? Ze kunnen 'm natuurlijk wel voor je bestellen.
Bij esoterische winkels hebben ze 'm vast ook wel.
Ik heb ook op www.kristallen.nl gekeken, maar daar kost hij 36 euro zoveel, terwijl ik 'm voor 9,99 euro had!

Succes, Inge

Ik ben blij dat je in onze berichtjes toch wat steun vind en geef niet op he?
In de tuinen vind je inderdaad alles, de steen en de capsules ook.
Voor adressen kun je volgens mij gewoon hun site raadplegen?

Kop op!
Crienie.

He meiden, dank jullie wel voor jullie adviezen! Ik ga inderdaad even boodschappen doen...En dan maar hopen dat het helpt!

Fijn dat jullie zo met me meedenken...dat geeft een mesn toch wel een beetje moed!

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan