niet zwanger.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zag mijn naam staan op de lijst van zwangeren, maar ik ben niet zwanger, ookal had ik een postieve zwangerschapstest de 21ste, ben de 22ste ongi geworden. heb vorige week nog eens getest, omdat de ongi erg weinig was en alleen maar helder rood bloed vertoonde, en maar 2 dagen aangehouden heeft. Maar de test was negatief, ben nog steeds wel misselijk, en ook zijn mijn borsten nog gevoelig. Ik ga er gewoon van uit dat 19 februari weer mijn NOD is. Ronde 14, en mei vorige jaar miskraam gehad. Ben 35 jaar en wordt en april 36.

Groetjes Tweety

Tjeetje, dan heb je voor de 2e keer een miskraam gehad! Ben je al bij de dokter geweest?

liefs
Marielle

ik denk niet dat het een miskraam is geweest want dan piep je wel anders.ik heb zelf vorig jaar een miskraam gehad en kroop over de vloer van de pijn.ook heb ik toen aan me gyn gevraagd of je een miskraam kan hebben zonder pijn want een vriendin van me beweerde dat ze al 3 keer een miskraam had gehad,zodoende dat ik het heb gevraagd aan me gyn,hij zei namelijk dat het echt niet zonder pijn ging...dus tweety als die klachten toch nog aan blijven houden zo ik even naar me huisarts gaan of van de week nog een keer gaan testen ...nou meis hou je taai ik zal voor je duimen knuffies pepe.

ik moet er nog wel ff bij zeggen dat die vriendin niet erg spoorde,want ze is al 3 keer bijna dood geweest 2 keer verkracht,4 keer aan gereden.en als ik eens wat had was het bij haar 10 keer zoveel erger,dus vandaar ik ook geen vriendin meer met haar ben ik werd helemaal leip van dat mokkel.......knuf pepe.

Ik heb een miskraam gehad (oktober) 2 dagen na mijn NOD. Het was een heftige menstruatie met pijn in mijn buik. Pijn was beslist niet zo erg dat ik over de grond kroop. Maar wel behoefte had aan een lekkere warme kruik op mijn buik.

Ik denk dat de heftigheid te maken heeft met een ieders pijngrens, de duur van de zwangerschap en je lichamelijke toestand op dat moment (als ik ongesteld ben en griep heb, voel ik me veel ellendiger dan wanneer buiten de zon schijnt en het is lekker warm)

Maar Tweety of je nu wel of geen miskraam had, feit blijft dat je dat wel even dacht. In ieder geval kop op en sterkte en succes in de volgene ronde.

Miep

ik geloof soms dat miep denkt alles te weten over het wel en wee van een vrouw,is ze soms dokter ofzo,zit al een tijdje mee te lezen op dit forum en lees ook alle reacties waar onder andere veel van miep....nou nou wat een profesor zeg.en dit is trouwens de eerste keer dat ik reageer omdat het me eigelijk opvalt dat miep overal raad op weet

hou je d,r lekker buiten zeg maak je niet zo druk om een ander ga lekker verder met lezen,en vooral niet meer reageren hoor. pepe

Anoniem,

Fijn dat je je er aan ergert, betekent dat je met interesse mijn stukjes leest.

Veel plezier.

Miep

Terug
Bovenaan