niet zwanger,

A

Anoniem

Guest
Maandag had ik mijn NOD en tot gister alles goed gegaan. Ik voelde me
echt zwanger en ook zonder test durf ik wel te zeggen dat het zo was.
Gister had ik al wat bloed verloren , maar nu ook echt met flinke
stolsels erbij, dus het is nu echt voorbij. Vanaf woensdag avond werd
de pijn in mijn borsten ook minder en nu is de pijn helemaal weg. Ze
voelen nog wel zo vol maar dat zal ook wel minder worden. Toen ik
gister hoofdpijn kreeg wist ik al dat het mis was, en helemaal toen
mijn buikpijn steeds erger werd. Het leek wel op een menstruatie, maar
toch is het allemaal anders. Het is misschien stom dat ik het zeg, maar
ik denk echt dat ik een miskraam heb gehad, ik voel me weer compleet
anders nu ik al dat bloed heb verloren. Ook ben ik ineens niet meer
moe, terwijl ik vorige week echt een paar keer een middag dut heb
moeten doen om mijn dag door te komen. Vorige week werd ik ook al
misselijk bij de gedachte aan chocolade terwijl ik dat altijd kei
lekker vind en nu eet ik het weer volop.

Wat denken jullie hiervan, zou het een miskraam zijn?

liefs leeuwtje

hoi leeuwtje

Wat ontzettemd vervelend. Ik kan je helaas niet vertelen of dit een miskraam was. Het zou natuurlijk kunnen. Als je dit zeker wilt weten, moet je denk ik naar een dokter.
Ik vind het rot voor je!!

Maar ik wil wel tegen je zeggen houd moed!!!

Nu effe een lekkere dikke knuffel en een pak tissues, en dan effe je laten gaan. Dat lucht op denk ik.

Ik heb hierboven net vermeld of je op de nod lijst wilt. Sorry hoor, ik denk niet dat je hoofd daar nu naar staat ik hoor het later wel eens een keer.

Doe rustig aan dikke kus Doortje

Lieve Leeuwtje,

Ik herken dit verhaal helemaal, en ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad. Het is misschien niet zo leuk om te horen maar wel fijn om te weten dat het dus wel gaat. Ik voelde me precies het zelfde deed een test en ja zwanger helaas de volgende dag kwam mijn ongi gewoon. Heb wel gebeld naar de huisarts en die heeft me toch door verwezen naar de gyn. om te kijken of er nog wat zat, dat is namelijk ook niet goed. Het is misschien stom dat ik het zeg maar nu kan je nog steeds kijken of je zwanger bent geweest een week nadat ik die vroege miskraam kreeg was er nog steeds te zien op de test dat ik zwanger was geweest, dus om het zeker te weten kun je nog een test doen is dit postitief gewoon bellen naar de huisarts, ook al weet je misschien dat dit een miskraam was is het altijd verstandig om te laten checken of je baarmoeder netjes schoon is.
Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je snel weer zwanger zult worden.

Dikke knuffels Leonie

hai
wat zal jij je rot voelen !
Ik denk dat je inderdaad een vroege miskraam hebt gehad.
Door IVF weten ze nu dat 60% van alle zwangerschappen eindigd zonder dat je over tijd bent zeg maar.
Dan is je eicel wel bevrucht maar is er iets mis mee en dan wordt het alsnog afgestoten.Dit gebeurt terwijl de meeste vrouwen niet eens weten dat ze zwanger zijn ,dus zoals bij jou in de week van je menstruatie.
De meeste vrouwen die denken dan dat ze gewoon hun menstruatie hebben maar dat is dan toch een miskraam.En omdat dat op dezelfde tijd plaats vind merken ze er niks van.

Ik heb dit zelf ook ondervonden vorige maand .Ik kroop over de grond van de pijn en had enorme stolsels.Ik heb 5 jaar geleden een miskraam gehad met 7 weken en dat leek er best wel op hoor.
Daarom ben ik gaan surfen om er wat meer over te vinden en toen bleek dit dus.
Waar ik dit precies gelezen heb weet ik niet meer,misschien met de term vroege miskraam.
Ik had namelijk ook allerlei kwaaltjes en op de juiste dagen geklust,dus ik was ook erg onzeker .
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en anders toch even d edokter bellen.

sterkte

hoi leeuwtje,

Echt balen als je zo blij bent en dan met dit te maken krijgt. Ik wil je veel sterkte toewensen en ik zou je inderdaad even bij de dokter na laten kijken, je weet maar nooit.

succes leen

Lieve Leeuwtje,

Jammer zeg dat het zo eindigt. Veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel

Liefs
Joanna

Hoi Lief Leeuwtje,

Wat ontzettend kl*te voor je!!
Ik weet dat je lichaam je ooit goed voor de gek kan houden, maar ik weet inmiddels ook uit ervaring dat je 'zwanger' gevoel ook vaak wel goed zit!! De verschijnselen die je hebt lijken inderdaad toch wel heel sterk op een vroege miskraam. Ik had ook voor diverse 'vroege'miskramen dezelfde verschijnselen. Ook bij bij nemen de zwangerschapverschijnselen vaak snel af, hierna ook veel bloedverlies met veel stolsels. Het voelt zo shit hé?! Ook al is het nog vroeg, het idee dat je zwanger was, was al helemaal vertrouwd. De hele week ben je al in de waan van een zwangerschap en stiekum ben je ook al wat aan het dromen over je baby. Het is dan ook een enorme teleurstelling als je weer 'ongesteld' word.

Begrijp hoe klote je je voelt op dit moment.
Ondanks dit shitgevoel moet je toch weer positief de volgende ronde in, want je nieuwe babytje wil ook met positieve zin en veel liefde verwekt worden. En bedenk dat dit, vandaag dus, misschien wel de eerste dag is/was van je laatste menstruatie! Zo probeer ik me in ieder geval altijd op te beuren. De eerste dagen is toch alles donker, maar het komt weer!

Zal aan je denken en voor je duimen,

Een dikke knuffel van mij!
Liefs Anne

balen voor je zeg! Ik denk ook dat je een vroege miskraam gehad hebt,
het komt wel vaker voor. Maar goed daar heb jij niks aan. Van de andere
kant kun je zeggen: je kunt zwanger worden! en: beter nu mis dan over
een paar weken of een ernstig gehandcipat kindje krijgen. De natuur oet
haar werk goed, zullen we maar zeggen.

Sterkte!

manon

Terug
Bovenaan