niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier ben ik weer, ik heb jullie de laatste week steeds van alles over mijn gebeurtenissen van die week verteld, Dat ik 5 dagen overtijd was en op eens een beetje bloed verloor en geen stolsels.
Nu was ik vrijdag zo aan het twijfelen over wat het nu allemaal kon zijn dat ik de ha heb gebeld met mijn hele verhaal. De ass. wist niet wat ze er mee moest en ging over leggen met mijn ha. Ik moest om twee uur terug  bellen. Ik belde om twaalf uur dus moest nog twee uur wachten, wat duurd dat lang zeg!!! klok slag twee uur belde ik terug en de ass. zei dat ik voor de zekerheid maar even langs moest komen om een test te doen.
Ik vol goede moet daar naar toe want als ik nu bij de dokter moet komen testen dan vertouwd hij het niet! Ik was weer snel met mijn beide benen op de grond. De test gaf een hele dikke vette streep en dat betekend niet zwanger. Zelfs niet een heeeeel licht dun streepje in het andere venster.
Dat was natuurlijk een dikke tegenvaller. De ass. zei dat de dokter er verder geen verklaring voor had en dat we maar weer af moesten wachten en de volgende de keer mischien wel beter.........
Dus dat doen we dan maar, Ik hoop dat mijn lichaam alles netjes afbreekt en dat mijn baarmoeder weer helemaal schoon is voor het nieuwe klus seizoen zodat we volgende maand kunnen vertellen dat we zwanger zijn.............

Ik wil iedereeen veel suc6 wensen deze maand

groet natasjha

Hoi,

Nou dat is even een teleurstelling! Maar goed zoals jezelf als zegt.........op naar de volgende ronde. Hopenlijk loopt die beter af!

Heel veel succes,

SUUS

hey natasha,

wat een teleurstelling, neem nu eerst maar wat tijd voor jezelf

een van de volgende rondes is voor jou!

liefs,

erika

Hoi Natasjha,
Wat ontzettend jammer zeg!
Hopelijk laat de menstruatie nu niet lang meer op zich wachten, die onzekerheid is ook zo erg!
Misschien wordt april wel jou maand!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan