Niet zwanger

Vanmorgen heb ik de test gedaan. Ik zag maar één streepje. Hoe kan mijn lichaam mij zo voor de gek houden? Waarom ben ik dan zo moe en zo misselijk? Waarom doen mijn borsten zeer en hoe komen die bruine randen om mijn tepels? Het is weer net als de vorige keer. Toen had ik ook een negatieve test, bleek ik wel zwanger te zijn en in week 7 was het vruchtje al zo lang afgestorven dat het niet eens meer zichtbaar was. Er was alleen maar een leeg holletje. Vanmiddag om 15.00uur mag ik naar de huisarts. Ik hoop dat ik naar de gynaecoloog kan. Misschien kan hij de miskraam dan gelijk in gang brengen dan hoef ik niet 7 weken (of langer)   te denken dat ik ooit een kindje in mijn armen zal houden. Dat zal wel nooit meer gebeuren. Ik moet wel iets heel ergs hebben gedaan dat ik dit verdien.

hoi

ik wou je even heel veel sterkte wensen
ik hoop voor je dat het niet zo gaat als de vorige keer.
ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden heb dit zelf ook   wel gehad.
ben je   altijd regelmatig ongesteld mischien was je te vroeg met testen?

liefs silke

ik denk ook niet dat je iets ergs hebt gedaan dat jij dit verdient dit over komt je gewoon
en heb je niet in de hand je moet proberen hoop te houden!
ik weet   dat dit moeilijk is heb het zelf soms ook wel eens moeite mee.
ooit zul jij een gezond kindje in je armen houden.

liefs silke

Hoi,

Ik vind het heel erg voor je. Maar denk absoluut niet dat je iets fout gedaan hebt! Die gedachtes heb ik ook gehad toen onze zoon overleed en ik 3 maanden geleden een miskraam kreeg. Maar zo werkt het echt niet in het leven. Je wordt niet gestraft voor iets dat je mogelijk gedaan hebt. Hoe hard het ook klinkt het is domme pech.
Probeer deze doemgedachtes van je af te zetten!
En vraag gewoon een verwijzing van je huisarts, niet wachten tot die mogelijk verwijst maar gewoon zeggen: ik wil naar een gyn. Het kan nooit kwaad daar een keer te praten en je te laten onderzoeken.

sterkte!

keesje

He meid,

Heel veel sterkte in deze onzekere periode. Maar een nega test hoeft nog niet te betekenen dat je idd niet zwanger bent of dat het misgaat. Het kan ook zijn dat je lichaam weinig HcG aanmaakt en dat je over een paar dagen dus wel positief test.

En hou alsjeblieft vertrouwen in je lichaam (hoe moeilijk het ook is). Zowieso is het niet zo dat je het niet verdient als er iets misgaat. Je hebt niets verkeerd gedaan!!
Ik ben zelf na 3 vroege mk  het afgelopen jaar (steeds tussen 5 en 6,5week mk gehad) toch gezond zwanger geraakt, dus het kan wel. Geef de moed niet op, dat zou enorm zonde zijn.

Veel sterkte ermee en hopelijk volgt die positieve test nog over een paar dagen. Ik denk aan je.

groetjes,
Dionne

He meid ik wens je alle geluk en ik hoop toch echt dat je test over een paar dagen anders zal zijn... ik heb het nu eigelijk andersom, heb nu een positieve test alleen voel ik niks, geen misselijkheid, niet moe, geen gespannen borsten. Dit had ik ook de vorige keer met mk. Ook heb ik  nu al bijna een week  bruine afscheiding, steeds een beetje maar toc, na 3 dagen was het gestopt vandaag begint het weer....blehhhh.  Good luck allemaal!!!  

Terug
Bovenaan