Niets bijzonders

Hoi meiden,

Ik heb even niet zoveel te melden helaas. Ik zit te wachten op mijn ongi die zondag gepland staat.

Hoe is het met jullie?? Aadje hoe is het met je??

X inge

Hoi Inge,

Wat lief dat je naar me vraagt! Dat doet me goed.
Momenteel zit ik even niet zo lekker in mijn vel, dit heeft wellicht wel met de miskramen te maken, maar ik had deze buien ook al voor we zwanger wilden worden, hoor.
Daarom ben ik ook bij de Riagg.

Meestal wordt het door iets veroorzaakt waardoor ik gewoon 's ochtends letterlijk mijn bed niet uit kan komen en alleen maar wil slapen.
Normaal ga ik rustig met hoge koorts naar mijn werk, want dat gaat wel weer over denk ik dan, maar dat is met deze buien niet te doen. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak en ik heb ook wel weer zin om morgen aan het werk te gaan.
Daarom vond ik het ook zo fijn om te lezen dat je vraagt hoe het met me gaat, dat had ik nou net even nodig.

Maak je maar geen zorgen hoor, alles komt goed!

He, waanzinnig eigenlijk he, dat je zit te wachten op je menstruatie?! Jij hangt denk ik direct aan de telefoon bij het ziekenhuis als het zover is.
Ik vind het echt leuk en spannend voor je hoor en hoop echt voor je dat het in een keer aanslaat.

Zo, ik ga nog even wat berichtjes lezen.

Gr. Aar

Hoi meissie,

Ik wilde gewoon even weten hoe het je vergaat aangezien je een beetje had verteld hoe of wat. Eerlijk gezegd herken ik jouw verhaal wel.
Ik denk dat we elkaar de hand kunnen geven want ze hebben mij al eens anderhalf jaar op een antidepresiva gezet en een psycholoog is mij ook niet vreemd.
Ik werk nu al 2 maanden niet omdat ik gewoon echt mijn bed niet meer uit kon komen.(er is veel gebeurd het afgelopen jaar) Ik verstijf door een soort spanning die 24 uur per dag in mijn lichaam zit. Van die spanning raak ik ook uitgeput. Ik ben ook snel neerslachting en kan me erg moeilijk motiveren om wat leuks te gaan doen.
Herken je dit toevallig?

Lekker stel zijn wij he! En voor de buitenwereld is er helemaal niets mis met ons toch?! Toch vind ik het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. En ook met ons komt het goed hoor! Ik vind het knap dat je hulp hebt gezocht bij het Riagg. Bevalt het daar een beetje?
Als je weer eens een bui hebt dan praat je maar tegen mij aan hoor!
Ik hoop dat je morgen lekker aan het werk gaat en er van kunt genieten!

Dikke kus inge

Terug
Bovenaan