niets meer aangekomen sinds 2 weken

hallo,

ik ben nu 30 weken en 4 dagen zwanger. maar sinds 2 weken is mijn gewicht niet meer of minder geworden terwijl ze zeggen dat de baby nu 150 tot 200 gram per week moet aankomen.. groeit de baby nu wel goed en is dit een reden om de verloskundige te bellen?

vast bedankt, groetjes jessica
 
misschien eet je nu zelf wat minder doordat er wat minder ruimte is en ben je misschien daardoor zelf wat afgevallen?

Als je je zorgen maakt kun je altijd even bellen.
 
Hoi,

Ik had het ook toen ik zwanger was van mn dochter, en bij mij was er niks aan de hand. Ik kreeg 2 weken later de inhaalspurt haha. Maar als je het echt niet vertouwt moet je even bellen, daar zijn ze ook voor!

Groetjes!
 
Hoi,

Ik ben bij mijn eerste zs vanaf de 30 weken helemaal niet meer aangekomen. Zelfs nog een kilo afgevallen... Toch is mijn zoontje kerngezond en dik geboren... hahaha... Ik zou me niet druk maken over je eigen gewicht. Dit zegt totaal niets over de groei van je kindje...

Succes...
 
ik ben bij mijn vorige zwangerschap over de hel zwangerschap misschien maar 2 of 3 kilo aangekomen en we hebben een gezonde dochter gekregen van 3900 gram. ook nu met deze zwangerschap ben nu 24 weken ben ik nog bijna niets aangekomen. de kleintjes in je buik nemen wel wat ze nodig hebben van jou, dus zou me niet te veel zorgen maken
 
Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken. De baby groeit gewoon door. Ik ben morgen 32 weken zwanger en nu 4,5 kilo aangekomen. De baby groeit gewoon. Hoeveel jij aankomt zegt niet veel.
 
Terug
Bovenaan