niets te zien op de echo?

Ik ben op een andere manier er achter gekomen dat ik zwanger ben/was.

Door bloedonderzoek voor een mogelijke blindedarmontsteking hebben ze in het zkh nav mijn eerdere miskramen ook mijn Hcg bekeken. die was verhoogd en er was geen ontsteking te zien. Inmiddels had ik ook geen buikkrampen meer en mijn Hcg was de dag erna flink gestegen.
Tien dagen later mocht ik terugkomen bij de gyn voor nogmaals bloedafname en echo. Op de echo niets te zien, kon nog te vroeg zijn, hcg was gestegen, maar niet enorm hoog. Twee dagen later weer bloedprikken en drie dagen later de uitslag. Verdubbeld! Mocht meteen komen voor een echo. Weer niets te zien, maar kon nu ook nog steeds te vroeg zijn.
Afgelopen maandag mocht ik weer voor een echo, waarschijnlijk tussen de 6 en 7 weken. En weer niets te zien, alleen dik baarmoederslijmvlies. Binnenste buiten gekeerd, nergens een zwangerschap te zien, ook niet in eierstok, eileider . Nogmaals Hcg laten prikken, bij stijging moest ik onder het mes voor mogelijke bbz, terwijl ik verder geen enkel symptoom heb! Hcg was maar ietsje gestegen, hoefde niet onder het mes. Ik zou volgens de gynaecoloog weerr een miskraam krijgen.
Vandaag weer Hcg geprikt, morgen de uitslag. Voel me nog op en top zwanger en heb helemaal niet het idee dat er een miskraam er aan zit te komen!
Zou het gewoon elke keer nog te vroeg zijn geweest voor een echo en ik gewoon nog zwanger ben?? Of toch bbz of miskraam?

Ik denk dat ik nu tussen 7 en 8 weken ben. Op de echo's was echt niets te zien, alleen dik baarmoederslijmvlies, dus geen zwangerschapsring, dooierzak of vruchtje.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties, ervaringen.

Ik vertrouw mijn lichaam helemaal niet meer! de berichten van de gyn en de signalen van mijn lichaam lijken helemaal niet te passen!
 
ik heb dit ook gehad en bleek helaas een bbz te zijn. ook had ik hier geen klachten van. uit eindelijk is het vruchtje met 6 weken via mn eilijder naar de buikholte gegaan en ben ik met spoed geopereerd. had een halve ltr bloed in.mn buikholte zitten. toen het vruchtje door mn eilijder heen ging had ik echt ongelovelijke buikpijn... tot die tijd geen klachten dus behalve zwanger voelen. ik hoop voor jou dat het nog te vroeg is...
 
Och meid wat moet je in spanning zitten!!, ik heb met 9 weken een echo gehad en toen was het al heel duidelijk te zit. Met 6 a 7 weken zou het wel vroeg zijn om een echo te maken maar soms zie je wel iets zitten maar is het heeeeel klein.
Meid ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!!!
sterkte!!
 
Klinkt ontzettend stressvol,maar na 3 miskramen weet ik enkel te zeggen dat je je heel goed top zwanger kunt voelen terwijl iets niet klopt.en dat een echo de ene keer zo onduidelijk is bij 7 wkn en de andere keer heel duidelijk...ik hoop van harte dat het je gunstig is gezind
 
Hey hoi

Hoe is het nu met je.
Dit is wat ik vandaag mee maakte en heb vorige week een kleine bloeding gehad van kleine 3 dagen en nu dit .................

Het verhaal is zo .
Ik kreeg gisteren rond de nacht weer een bloeding en doktersdienst gebeld en die zei dat ik het ziekenhuis vanochtend moest bellen ,zo gezegt zo gedaan .
Vanochtend in het ziekenhuis te zijn geweest hebben ze een bloedtest gedaan met de hormoonwaarde te controleren en ik heb een inwendige echo gehad .
Op de echo was een baarmoeder te zien zonder een vruchtje er in .
Dat kan duiden op dat ik nog geen 6 week zwanger zou zijn maar korter of dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn .
Dat was schrikken en weet nog niet waar ik ,wij aan toe zijn.
De bloeding is nu niet zo hevig nu als vanacht maar ze wisten niet waar de bloeding vandaan zou komen om dat de baarmoeder zo wel als bloed vrij zou zijn .
Nu moet ik woendag ochtend weer naar het ziekenhuis en krijg weer een bloed test om te kijken of de bloed hormoon waarde om hoog is gegaan .
Daarna aan sluitend gesprek en onderzoek weer bij de arts .
Ik voel menu zo onzeker en weet het even niet meer .
Het is niet zo dat ik hevige krampen heb en heb nog wel zwangerschaps verschijnselen .
Zere borsten en moe maar ,bij Sven heb ik ook niet meer gehad dan dit .
Afwachten nu en hopen op het beste .
Liefs Wendy
 
Terug
Bovenaan