Niets te zien op echo !! Help

<p>Goedenavond !  Ik zal gelijk beginnen 5 okt moest mijn menstruatie beginnen maar 2 oktober begon het al ( 1ste dag veel slijm) Normaal ben ik het 4/5 dagen maar dit keer bleef het na de 5de dag roze bij afvegen. Zeurend gevoel onderbuik bleef. Ik vond het vreemd voelde me duizelig en moe. 9 okt test gedaan niet verwacht dat er meteen 2 streepjes tevoorschijn zouden komen. Donderdag bloed prikken voor hcg waarde en inwendige echo. Hcg waarde was 350 en Op echo was er niks te zien, eileiders zagen er goed uit. Vandaag weer bloed prikken en echo. Hcg waarde 353 en op echo alleen verdikte slijmvlies. Nu moet ik maandag weer bloedprikken en echo maken. Ik word crazy van de onzekerheid!! Heeft iemand dit meegemaakt?? Help!!! </p>

Als ik her goed begrijp ben je nu 5 weken?
volgens mij kan het heel goed dat je dan nog niets ziet en het toch goed zit. 
Ik duim voor je dat je HCG oploopt en er volgende week iets te zien is ??

Ik heb 5 maanden lang gewoon bloedingen door gehad (cryptische zwangerschap), dus het zegt niet direct iets. Het lijkt me verstandig dat je gewoon even rustig afwacht! 

Hoi, 
Was het veel bloed of niet? Als de hcg goed oploopt en je bent pas 5 weken hoef je je geen zorgen te maken hoor.. Ik had het ook in het begin en pas met 6 weken en 2 dagen was er iets te zien, de bloeding is toen af en toe wel gekomen maar ben momenteel 27+2 dus vertrouw op je lijf!

Groetjes

Het enige wat ze nu zouden moeten zien, is verdikt slijmvlies, die embryo is nog zo miniscuul klein, die zien ze zo vroeg meestal niet. Als hcg nog steeds oploopt, groeit er toch echt wat.

Terug
Bovenaan