niets te zien op echo

Hallo, ik ben donderdag 27/5 voor een vroege echo naar het ziekenhuis geweest. Volgens "de statistieken" was ik 7 weken maar zelf denk ik dat ik net nog geen 6 weken was. Er was niets te zien en de echoscopiste zei dat het of fout was of te vroeg (alhoewel ze antwoordde dat er meestal wel iets te zien was). Heb nu een nieuwe afspraak voor a.s. donderdag maar was benieuwd of iemand dit ook heeft gehad en het toch goed bleek te zijn (heb verder ook geen kramp of bloeding, juist moe en een beetje misselijk). Groeten, Lisette
 
Hoi Lisette,
Ik heb een bloeding met eenzijdige pijn gehad in de 6e week, toen bij de gynaecoloog beland i.v.m. het vermoeden van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De inwendige echo wees uit dat het vruchtzakje wel in de baarmoeder was, maar het betrof een leeg zakje. Twee weken later weer een echo, om te zien of er gecuretteerd moest worden, en toen klopte er ineens een vrolijk hartje! Inmiddels ben ik 17 weken zwanger en ziet alles er goed uit.
 
Ik heb bij 6 weken een echo gehad omdat ik licht bloedverlies had. Ze konden wel het vruchtzakje zien maar konden niet zien of er wat in zat. Ik moest terugkomen toen ik zeven weken was. Toen was er (voor hun) duidelijk een kloppend hartje te zien. Inmiddels ben ik 11 weken zwanger en alles voelt goed. Moet vrijdag voor de eerste keer naar de verloskundige.
 
Ook bij mij was eerst niets te zien met een inwendige echo.Maar vier dagen later mocht ik weer komen voor een echo en was ik 6 weken zwanger.... ben nu 22 weken...
 
Bedankt voor jullie reacties! Wilde even laten weten dat ik net voor de echo ben geweest en er was een vruchtzakje te zien! Dus toch ok. Over 2 weken weer om te zien of er hartaktie is. Groeten, Lisette
 
Terug
Bovenaan