niets te zien

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn berichtje stress van gisteren.

Ik dacht het echt zeker te weten. Misselijk, raar gevoel in m'n keel, ijzersmaak in m'n mond. Puisten, moe enz enz enz.

Kom me dus niet inhouden en vanmorgen met predictor getest. HELEMAAL NIETS natuurlijk.

Het kan ook haast niet het is ronde 1 na het stoppen met de pil maar ik had gewoon zo'n gevoel van JA!!! het is raak.

Nu de romed testen over de post maar afwachten en als ik zaterdag nog niet ongi ben dan er nog maar een testje tegen aan gooien.

Ik geef de hoop niet helemaal op maar ik moet er denk maar van uit gaan dat het niet raak is deze ronde... anders had er toch al in ieder geval een heel vaag rondje tevoorschijn moeten komen toch?!?

Ik wacht het wel weer af. Het blijft spannnend hoor.

In iedergeval super dat jullie allemaal voor me duimen. NIET STOPPEN HOOR!

Dan duim ik ook rustig door voor jullie en voor mezelf natuurlijk!

Dikke knuffel Bieb.

He Bieb, Yvette hier....
Het is wel grappig, wij zitten allebei in ronde 1.
Ik moet a.s. dinsdag ongi worden.
Had gisteren ook een ijzer smaak, mijn tepels waren heel gevoelig, maar dat is sinds gisteren over gegaan.

Ik duim voor je en als je nieuws hebt hoor ik het graag!

Liefs Yvette

He Bieb,

Wat jammer dat de test negatief was. Nu maar hopen dat de rode duivels wegblijven zodat je nog een keer kan testen later in de week. Duim met je mee.

Ik moet wachten tot as dinsdag met mijn NOD, net als Yvette. Heb nog helemaal nergens last van. Misschien ook wel omdat ik alles kan verklaren of aan de kant schuif. We zien wel!

Houd ons op de hoogte.

Roos

Dat had ik ook in ronde 1, ik was er bijna van overtuigd fat ik al zwanger was, ik heb zelfs getest toen ik ongesteld was, omdat je als je ongesteld bent toch zwanger kunt zijn (komt weinig voor). Nu wist ik instinctief misschien wel dat ik zwanger was maar ik dacht bij mezelf 'wedden dat hij negatief uitwijst?'
Niet dus! Gewoon een vette streep.

Ik denk dat als ik de pil niet had geslikt(want na de pil moet je lichaam eerst nog bijkomen) ik misschien wel meteen zwanger was geworden.

Dus meiden echt waar, let op je cervixslijm(vruchtbaar slijm, je vindt info op allerlei sites)
en vrij er dan op los. Echt doen! Misschien is het niet bij iedereen zo gemakkelijk maar ik weet zeker dat wanneer je je cyclus goed in de gaten houdt, je binnen no time zwanger kunt raken. Kijk maar naar mij!

Succes lieve meiden xxx

He Bieb,

Had afgelopen weekend natuurlijk mijn NOD, maar vooralsnog nog steeds nix. Heb gisteren toch maar een test gekocht van de Etos en omdat er twee stuks in zaten, kon ik het niet laten.... Een dikke streep, maar hoe lang ik ook keek, negens een tweede streep te bekennen. Negatief dus.

Nu maar wachten op mijn ongi en als die er komend weekend nog niet is, ga ik die tweede test maar eens gebruiken. Maar die test was echt duidelijk negatief, dus het zal er vast nog niet in zitten deze ronde.

Als mijn ongi komt, weet ik eindelijk mijn cyclus en kan ik naar ronde 2. Succes meid en hou ons op de hoogte!

Liefs Leeuwinnetje

Hi meiden.
Bedankt voor jullie reacties.

Yvette en Roos; spannend hoor nog een klein weekje en dan weten jullie waarschijnlijk ook meer. Ik duim!!

Het is heel dubbel. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat m'n ongi weg blijft en dat het raak is maar... aan de andere kant wordt ik liever deze week ongi en weet ik dat alles goed zit met m'n cyclus na het stoppen met de pil. Afwachten maar weer. En ondertussen jullie lekker lastigvallen op het forum hahaha.

Barbarella: jou zwangerschap geeft hoop joh! Het is zoooo fijn om te lezen dat er meiden zijn die snel na het stoppen met de pil zwanger zijn. Ik hoef ook niet per se direct zwanger te zijn. Als het nog een paar maanden duurt maakt dat helemaal niet uit. Ik ben pas 23 maar het zou heel fijn zijn als ik niet heel erg lang hoef te wachten. De tijd zal het leren... dus tja daar komt tie weer... afwachten...

Leeuwinnetje: Spannend he dat afwachten. Ik hoop voor je dat het raak is joh en dat er gewoon nog niet genoeg hormonen in je urine zaten. (dat hou ik me zelf stiekum ook voor) Maar net als bij jou was de test echt super negatief. Geen twijfel over mogelijk en dan denk ik toch... als het raak is zou je ten minste iets moeten zien... Dus net als jij afwachten op ongi. Maar als het er zaterdag ochtend nog niet is dan ga ik toch weer testen. Ik heb net de Romed testen binnen via de post. Snel joh! Zondag besteld en vandaag binnen.

Nu dus maar even in de kast leggen en afwachten...

Meiden ik duim voor jullie!!!!

Liefs Bieb.

Hoi Bieb,

Ff nog een snel berichtje eronder. Toen ik vorig jaar een test deed van predictor gaf ie ook een negatief resultaat aan maar was wel degelijk zwanger, ben bevallen van een gezonde meid.
Nu zijn we weer bezig voor een kindje en ik was overtijd en deed een predictortest en die gaf dus helemaal niks aan maar wat denk je??? 3 testen later (overigens niet van predictor) ben ik dus wel zwanger.

Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo gaat.

groetjes wendy

Terug
Bovenaan