Heb na gisteren, vandaag nog een test gedaan. Negatief. Had gisteren mijn nod. En aangezien mijn cyclus laatste paar keer 28 dagen of minder waren, ben ik gaan testen. Ben wel vanaf gistermiddag regelmatig wat misselijk, rook vanavond op weg naar huis ergens eten waar ik misselijk van werd en heb last van mijn rug en buikpijn en/of steken in de buik. Zullen dan toch wel tekenen zijn, dat de ongi er aan komt.
Ga in ieder geval niet eerder testen dan maandag als de ongi wegblijft. Had alleen nu gehoopt op meer, maar dat begrijpen jullie natuurlijk als geen ander. Merk nu dat ik het toch wel prettig vindt om het hier even van mij af te kunnen schrijven.
Voor iedereen succes met het wachten, hopen, klussen en de zwangeren onder ons genieten.
Groetjes Arina
Ga in ieder geval niet eerder testen dan maandag als de ongi wegblijft. Had alleen nu gehoopt op meer, maar dat begrijpen jullie natuurlijk als geen ander. Merk nu dat ik het toch wel prettig vindt om het hier even van mij af te kunnen schrijven.
Voor iedereen succes met het wachten, hopen, klussen en de zwangeren onder ons genieten.
Groetjes Arina