Nieuw bij de club

A

Anoniem

Guest
Dag dames {en heren??}

Bij deze wil ik me ook graag bij jullie clubje aanmelden. Ik ben 23 weken in verwachting en ben op 2 Oktober uitgeteld.
Omdat ik tot voor kort te weinig tijd had hiervoor ben ik er nu pas bijgekomen. Ik heb me dan nog totaal niet ingelezen op alles wat er bij jullie speelt, maar dat komt vast nog wel.
Zag wel dat er ook een hyves is voor oktobermoeders, daar ga ik me ook zeker bij aanmelden!

Tot snel!

Groetjes Delphi

hoi Delphi,,,,,,,,,

welkom op het oktober forum, hoop dat je met ons je verhalen meedelet.
ik ben Rasil bijna 22 weken van mijn tweede, ik heb een dochter van 3 jaar en ik verwacht een jongen.

Liefsssssssssssss
Rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hoi hoi!

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van.

Groetjes,
Nelly mv Dean en 9 oktober uitgerekend

Hoi Delphi!

Welkom!

Fijne zwangerschap en tot spreeks op dit forum!

Ik ben trouwens Billie, Mama van Quinten van 18 mnd.
Nu 22w3d zwanger van een dochter.

Liefs!

Hey

leuk dat je erbij komt!
en ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!

Liefs Jenny ( zwanger 3e kindje en 3e meisje! 22 wk en 6 dagen)

Hoi Delphi,

Welkom bij de oktober-mama's!
Gaat alles goed bij jou en het zwanger zijn?

Geniet ze!
Groetjes, Michele (23+3 van de 3e)

Bedankt allemaal voor het warme onthaal!
En Michele, afgezien van de harde buiken waar ik sinds drie weken last van heb gaat het allemaal prima! En bij jullie, hebben jullie nog vervelende kwaaltjes?

Groetjes Delphi

Hoi Delphi,

Hier alles prima met het zwanger zijn, ik moet wel op mijn rug en bekken letten... dat is echt mijn zwakke plek. Verder geniet ik van alle bewegingen in mijn buik!
Kijk jij uit met die harde buiken, het is echt een teken van je lichaam dat je teveel doet! Vertel het in ieder geval even tegen je vk de volgende keer, want het is best vroeg in de zwangerschap om al veel last te hebben van harde buiken. Doe je het rustig aan?

Groetjes, Michele (24 weken van de 3e)

Terug
Bovenaan