Nieuw bij de club

Hallo allemaal,

Fijn dat ik aan iedereen hier kan vertellen dat ik zwanger ben. Na een miskraam vorig jaar november (na 8 wk), ben ik nu dus weer zwanger en tot mijn verrassing op mijn eigen verjaardag uitgerekend, 16 september. Heel spannend, ik heb deze keer alleen mijn ouders verteld over de zwangerschap omdat het de vorige keer mis is gegaan. Het moeilijkste vind ik nu eigenlijk het afwachten, maandag over 2 weken de 1e echo en ik hoop zo dat het nu goed gaat. Hebben jullie tips voor die onzeker periode?

meid, ten eerste welkom! en gefeliciteerd!
ik heb ook met 8 weken een miskraam gehad (2e zwangerschap)
wat een enge weken waren het toen ik weer in verwachting was.
ik mocht dan ook wel met 7 weken al voor de 1e echo komen.
dan heb je al een stukje rust in je hoofd.
ik merkte wel dat ik de eerste weken enorm veel en vaak naar het toilet ging om te kijken of ik geen bloed zag! niet doen dus!!! daar wordt je juist onzeker van...
meid komt allemaal goed! ik ben nu van de 4e in verwachting, en ook ik vind het weer spannend!

liefs

Hoi eljo,
gefeliciteerd met je zwangerschap. ik voel precies hetzelde als jou. heb in sept. een miskraam gehad en ben nu 15 sept. uitgerekend. maar ik durf het nog steeds niet te geloven en voel me ook erg onzeker.
Fijne zwangeschap en ik ga mijn eigen toch maar aanmelden op dit forum.

Welkom Eljo,

Gefeliciteerd. Hoewel ik geen miskraam heb meegemaakt vind ik het ook enorm spannend of alles goed gaat. Begrijp natuurlijk wel dat het bij jullie extra spannend is.

Aangezien je ouders op de hoogte zijn kun je met hun misschien praten over je onzekerheid. Dat lucht misschien al wat op.

Sterkte, ik duim voor jullie!

Lieve allemaal,

Fijn jullie reacties. Dank je wel! Doordat niet veel mensen het weten denk je snel dat je er alleen voor staat met alle onzekerheid (tja, mijn man voelt het niet en snapt het dus niet allemaal).

Liefs el

Terug
Bovenaan