Nieuw bij dit onderdeel

Hallo

We zijn nu meer dan een jaar geleden gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger. Had telkens een onregelmatige cyclus en daar heb ik vorige maand primolut voor gekregen omdat de huisarts dacht dat er telkens oud bloed achter bleef op de baarmoederwand. Ook inwendig onderzoek en uitstrijkje gehad waar gelukkig niks uit kwam.
Toch ben ik nog steeds niet zwanger ook al doen we het om de dag en houdt ik mijn eisprong in de gaten. Het begint erg frustrerend te worden.
Ik weet niet of ik hier al thuis hoor, misschien zijn jullie allemaal al veel langer bezig. Toch zou ik willen weten hoe jullie dit volhouden.

Groetjes

Hoi Marjolein,

Allereerst, welkom!
Ik heb gelijk een vraag. Lopen jullie nu alleen bij de ha of ook al in het zh? Want in het zh kunnen ze vaak veel meer zien, door middel van een inwendige echo.

Even terug komen op jou vraag.. Het is idd moeilijk vol te houden, en er zijn dan ook maanden dat ik het echt gewoon niet meer zie zitten. Ik ben ondertussen `ziekenhuis-moe`. Maarja, we willen toch echt heel graag nog een kindje en dan zullen we dit er  echt voor over moeten hebben.

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes voor de komende tijd!

Groetjes Nicole

Hallo

We zijn alleen nog maar bij de huisarts geweest, we wachten nu nog een paar maanden af en dan gaan we weer terug en worden we doorverwezen. We willen eerst zorgen dat mijn menstruatie weer 'normaal' wordt, omdat we nog jong zijn en er gelukkig dus nog niet veel haast mee hebben. Het heeft na het stoppen met de pil ook bijna een half jaar geduurd voordat ik geregeld ongesteld werd, om de 5 weken. Dit ging een paar maanden goed en sinds een tijdje was het weer een rommeltje.
Nu ben ik dus voor het eerst na 4 weken ongesteld geworden en het voelde nu ook heel anders dan voorheen. Dus hebben we nog de stille hoop dat we binnen een paar maanden spontaan zwanger worden.

Hoe gaat het bij jullie?

Groetjes
Marjolein

Terug
Bovenaan