nieuw dus even voorstellen...

Hallo allemaal, ik heb me net geregegistreerd dus ik dacht ik zal me om te beginnen even netjes voorstellen;
Ik ben Patries, ben 27 jaar, mama van 3 kids; een knul van net 8, een meid van 5,5 en een knul van 2,5.

Na de breuk met mijn ex een nieuwe relatie gekregen die een zoon van ook 8 heeft (2 weken ouder als mijn zoon) en we wilden nog heel graag een kindje van ons samen.
Na een half jaar 'oefenen' een positieve test gehad gister, want hoewel het streepje heel licht was (is) weet k toch echt zeker dat hij er staat, buiten het streepje wist ik het eigenlijk al voor de test vanwege de verschrikkelijke vermoeidheids klachten waar k om de 1 of andere reden extreem last van heb (de 3x hiervoor ook al overigens)
Dus voor de zekerheid nog een extra testje over een paar dagen, maar dat is meer voor mijn vriend als voor mijzelf; k ben 99,9% zeker dat ik dit nog 1x, de laatste keer, mag mee maken en ben hondmoe, moet nog een heeeel klein beetje aan het idee wennen, (vanmorgen als ontbijt gewoon een boterham met filet americain gegeten omdat k er dus helemaal even niet bij stil stond dat dat niet meer mag) maar ben helemaal happy :D
 
Terug
Bovenaan