Nieuw, dus ff voorstellen....

Dag allemaal,

Ik ben Emm, 31 jaar EN zwanger!
Ben erg blij, maar tegelijkertijd ook wel beetje bang.
Dat komt omdat ik een keer een miskraam heb gehad en automatisch ben je dan misschien voorzichtiger.
Maar goed, positief zijn en genieten!!
Ik ben pas ca. 5 weken , weet het pas sinds gisteren.
Morgen ga ik de verloskundige bellen voor info en afspraak, spannend allemaal hoor!

Groeten Emm.
 
Hoi spannend zeg. Ik ben 7 weken zwanger van mijn eerste kindje. Heb ook een miskraam gehad een paar maanden geleden. Is zeker spannend, ben er ook heel erg mee bezig. Elk dingetjes wordt je onzeker van.


Probeer te genieten
X yvonne
 
he meis van harte gefeliciteerd ik weet hoe je je voelt, ik ben zelf nu 25 weken zwanger van een 2de en ander half jaar bezig geweest met 2 miskramen , ik ben met deze zwangerschap heel erg onzeker, nu is het minder omdat ik de kleine voel dus ja, maar de eerste 12 weken was ik heel erg ongerust elk dingetje dacht shit niet weer he,

Maar probeer positief te blijven, ik dachts zelf altijd bij em eigen van dat het kindje toch niet gezond was en beter een miskraam ( wat ook pijnlijk is zowel geestelijk als lichamelijk) dan een dood geboren babytje ofzo, dat heeft me sterk gehouden .

Ik zou zeggen probeer er toch van te genieten ook al is het moeilijk.

Liefs
 
heey meid

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap kan me je angst wel voor stellen heb er zelf ook een gehad en ben nu 32 weken zwanger en ben er al wel wat rustiger onder

groetjes tamjoh
 
Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier. Ik ben ongeveer 9 weken zwanger van de 2e na 4 miskramen. Aankomende vrijdag moet ik weer naar de gyn voor een echo en dan zal ik zekerder weten hoe ver ik ben denk ik.

Probeer toch te genieten van je zwangerschap doe ik nu ook (na de 1e echo pas hoor haha).

xx
 
Bedankt voor jullie reacties allemaal, echt leuk!
18 aug mag ik dan naar de verloskundige, we wachten "rustig" af. Probeer zeker te genieten hoor, het is al fijn om te weten dat ik ben aangeteld.
Groetjes Emm.
 
Terug
Bovenaan