Nieuw en 18 augustus uitgerekend

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier..
En zoals jullie kunnen lezen op 18 augustus uitgerekend. Zijn er nog meer vrouwen uitgerekend op 18 augustus?
Binnenkort heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik vind het super spannend want dit is de eerste keer dat ik zwanger ben..

Groetjes
 
Hoi Joy82,

Ik wens jou ook een fijne zwangerschap toe!!

Ook even een vraagje: weet jij, of iemand anders op dit forum of je 20 kruiden thee van Zonatura mag drinken?

Groetjes
 
Hai MArvi,
Welkom! Gefeliciteerd meid! Spannend hoor! Ik ben u zwanger van de 2e. Mijn 1e is nu bijna 9 maand! Wanneer ik ben uitgerekend is nog niet duidelijk. Mijn menstruatie was nog niet goed op gang en nog niet regelmatig! Ik denk zelf 10-08, maar de echo zei 19-08 :) Over een paar weekjes weer een echo en dan zullen we het zien!
Nou als je vragen hebt enzo gooi je ze maar op het forum :)
 
Hoi Liefkleintje,

De datum is dus nog een verassing :)
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat leuk dat je zoon of dochtertje er een broer of zus bij krijgt!!
Ik ga zeker deelnemen aan het forum, mijn eerste vraag had ik hierboven al geplaatst :)

 
Hoi Marvi,

Voor zover ik weet is Zonnatura puur dus mag je dat gewoon drinken. Ook andere thee, bijv Pickwick mag je gewoon drinken maar moet je wel matig mee zijn ivm caffeine enzo.Waarom twijfel je aan de Zonnatura?

Ik drink zelf Rooibos en groene thee met jasmijn van Piramide en Dilmah. Verkrijgbaar bij de natuurwinkel en de Tuinen. Hier drink ik onbeperkt van omdat het biologisch is. Ben verslaafd aan thee nl!

Groetjes Joy
 
Hey Joy!

Ook ik ben verslaafd aan thee :)
Vooral aan 20 kruiden thee..Dus vandaar mijn vraag.
20 Kruiden thee, zitten best een hoop verschillende kruiden in dus vandaar dat ik was gaan twijfelen.
En ik drink best een hoop koppen per dag...

Bedankt voor je tips! Ik ga denk ik maar een bezoekje brengen aan de tuinen.
En dan misschien meer wisselen qua thee.

Groetjes
 
Sowieso is wisselen van thee beter dan alleen maar dezelfde drinken. Ik maak me er ook een beetje schuldig aan want ik switch tussen rooibos en groene dus ook niet echt afwisselend!!

Drink jij ook geen koffie? Kerels hier op 't werk worden gek van me met m'n kopjes thee. Heb zo'n grote mok meegenomen van huis waar 2 bekertjes uit de automaat in passen en die tap ik de hele dag bij. Alleen bij de lunch drink ik een glaasje melk en bij het avondeten een glas sap. Verder alleen maar thee. Hoezo verslaving ;-)
Die groene thee met jasmijn is ook erug lekker dus mocht je binnenkort gaan zou ik je die eens aanraden!
 
Terug
Bovenaan