nieuw en beetje verlegen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
voel me een beetje stom om hier te schrijven, maar ik voel dat ik het gewoon moet doen. Ik ben vanaf december gestopt en dus drie maanden bezig met zwanger worden. (En voor me gevoel al 120 testen verder en een lichte portomonee, ken je dat)

elke maand spannend wel niet, wel niet en steets wel 5 dagen over tijd en zels een keer een week, ik geloof dat mijn man me ondertussen achter het behang kan plakken met al mijn vragen (hij is trouwens wel super lief voor mij)

maar tja als het nouw een opschoot, vrienden zeggen dan joh maak je niet druk je bent jong en gezond gun het de tijd ( maar ik denk ondertussen jij heb makkelijk praten jij bent nu al zwanger)

Hebben jullie ook dat gevoel dat als JIJ probeert zwanger te worden de hele wereld wel zwanger lijkt te zijn.?????

Geduld is schone zaak zij moeders, maar soms ook erg moeilijk.
tot snel

Hoi meid,

Hhet is helemaal niet stom om hier te schrijven, is gewoon hartstikke gezellig.
Ik vind het wel lekker om gewoon ongestoord over zwanger worden te kunnen praten zonder dat anderen vinden dat je er (te) veel mee bezig bent.
Het is echt logisch dat je overal zwangeren en baby's ziet, komt gewoon omdat je er veel mee bezig bent. Als je eenmaal die stap hebt genomen om zwanger te willen worden, dan moest het eigenlijk gisteren al gebeurd zijn.....

Want aan 1 ding hebben we hier allemaal een ontzettende hekel en dat is WACHTEN!!!

Groetjes, jetje

tja inderdaad laat het dan ook nog een zo zijn dat er twee in mijn naaste vrienden kring nu 6 maanden zwanger zijn.

Vraagje wie koopt er soms al baby spullen als hij nog niet eens zwanger is (ik kon het niet laten) maar de rest zal me wel voor gek verklaren

doei doei, maris

Hoi!

Gezellig dat je hier komt kletsen.

Ik zie ook overal zwangere vrouwen sinds ik gestopt ben met de pil, hoor. Komt denk ik omdat het nu voordurend in je hoofd zit...

Ik vind het wel leuk om naar babyspulletjes te kijken, maar ik koop het nog niet. Ik ken mezelf: tegen die tijd zijn er allemaal andere leuke dingen en vind ik dat van nu lang niet meer zo leuk....

Succes met zwanger worden!

Groetjes, Tessje.

Hoi cassanova..

Het is idd heerlijk om lekker vrijuit te kunnen lullen en lezen  over zwanger worden. vooral als je verder niemand in de omgeving(behalve man) heb die het weet...
zwaar frustrerend!!! o ja.,
ik denk dat je zo gek nog niet ben hoor!
maar ik koop niet zo veel.. ik zag alleen iets wat ik wilde en uit de collectie ging!
dus.. en als het niet lukt heb ik altijd nog wel iemand in de omgeving waar ik het aan kan geven.. en o ja jetje heeft wel gelijk..
Ik denk dat ze wel iets vergeten zijn in het vrouwelijke dna "GEDULD!!"

maar leuk om je te leren kennen.

Succes met zwanger worden

Jazzie

Hoi Cassanova,

Welkom hier. En verder kan ik me eigenlijk alleen bij de rest aansluiten, WACHTEN is het sleutelwoord en dat is nu net wat we allemaal niet willen.

Zelf in ronde zes en het grote wachten is weer begonnen, 12 maart NOD, super spannend weer natuurlijk.

Ik hoop dat we allemaal snel kunnen e-mailen dat we zwanger zijn.

Groetjes Carina

Terug
Bovenaan