nieuw en een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik ben 30 en binnenkort willen mijn man en ik een kindje gaan maken.
Ben nu nog bezig met het afbouwen van medicijnen. Daarvan is 13 augustus de laatste dag en rond die datum stop ik ook met de pil.

Ik heb alvast wat dingen gelezen op dit forum.
Maar ik weet niet wat NOD betekend. Iets met de datum van ongesteld worden?
Beetje stom van me misschien, maar als ik het niet weet kan ik het toch beter vragen.

Groetjes van Nadine.

Ja inderdaad de datum dat je normaal ongesteld zou moeten worden...dus liever niet!

Welkom hier, en veel suc-6 met zwanger worden!!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Bedankt!

Ik hoop echt dat we beide vruchtbaar zijn en dat ik binnen niet al te lange tijd in verwachting zal zijn. Maar ja, je weet het nooit he.

Ben jij zwanger of wil je zwanger worden?

Liefs, Nadine.

Met beide bedoel ik natuurlijk mijn man en ik. Ppff, ben een beetje moe aan het worden. haha.

Hoi Nadine,

Welkom hier!

Nog even een aanvulling: voor zover ik weet staan de letters NOD voor 'niet ongi dag', dus idd de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar dat wil je dus niet. Geen idee wie 't bedacht heeft, maar het praat wel makkelijk.

Veel plezier hier!

Groetjes,

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

Welkom Nadine!

Ben nu dikke week hier en voel me hier al helemaal thuis(pas op; werkt ECHT verslavend) en had eerste keer hier ook zoiets van waar staat NOD voor!!maar ben blij dat je t hier ontdekt hebt en een heerlijke uitlaatklep hebt voor je vragen, ervaringen en alles rondom jullie kinderwens!!!
groetjes van Zuus

Hallo Nadine

Fijn dat er weer iemand aangesloten is. Het werkt inderdaad verslavend. Elke dag probeer ik wel even te kijken. Meestal nu in de avond, met die hitte kun je   toch niet slapen.

Het is dat ik overdag er nog wel eens zo en denk en dan denk ik hoe zou het met Lollifantje, Swinnie, Daan77, Zuus, duits meisje enzovoort gaan.....................

Fijn dat er een forum is waar alle lezers in het zelfde schuitje zitten.

groetjes
talke

Hoi meiden,

Leuk zeg al die reacties!
Doet me nu al goed.

Liefs, Nadine

Terug
Bovenaan