nieuw, en.... heel spannend nu!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou eindelijk kom ik eens hier.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Petra, 29 jaar en moeder van een dochter van 5.
Ik ben 18 april dit jaar getrouwd en probeer nu   10 maanden om zwanger teworden, maar tot nu toe nog niets gebeurd.
Vandaag ben ik zo onzeker dat ik jullie maar eens op ging zoeken. mijn normale cycles is tusen de 25 en 30 dagen.
En vandaag zit ik dus op dag 30, ik vind het nu heel erg spannend, omdat ik donderdag ( toen ik mijn dochter van school haalde) op eens helemaal niet lekker werd, ik werd duizelig en zwart voor de ogen, en begon tespugen, het ene moment was er niets aan de hand en dan opeens helemaal niet lekker. Ik was niet ziek ( ook niet geworden) maar ik ben steeds niet echt lekker het komt en het gaat en mn hoofd voeld of ik koorts heb maar dat is niet zo.
Heel raar. Ik heb net getest maar er staad niets ik word er niet goed van, want nu wil ik eigenlijk ook wel weten of ik zwanger ben of niet, zou het tevroeg kunnen zijn om tetesten??? maar ja het lijkt mij dat als je dus misselijk bent van de zwangerschap dat de test dan nu ook wel iets aan moet geven. pfffffffffff wat duurd wachten zo toch lang!!!!
Nou meiden, jullie horen het wel.

liefs van Petra

Hi Petra, jeetje wat spannend allemaal zeg. Je niet lekker voelen, raar voelen, spugen en helaas negatief testen. Je geeft aan dat je cyclus tussen de 25 en 30 dagen zit. Als vandaag dag 30 is, kan het zijn dat je gewoon nog ff geduld moet hebben. Ja hoe moeilijk ook. Het kan zijn dat je dan gewoon nog niet genoeg hormonen in je urine hebt. Of in het ergste geval over paar dagen ongi word. Elke 2 a 3 dagen stijgt je hormoonspiegel. Misschien over een paar daagjes nog eens een testje wagen. Ik wens jullie in elk geval heel veel succes en geluk. En ik hoop voor jullie dat je over een paar dagen toch positief mag testen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan