nieuw en keizersnede

hoi hoi,

ik lees al een paar dagen de berichten op het forum en moet zeggen dat het prettig is om te lezen dat meer mensen de dingen meemaken die ik meemaak en dat het allemaal "normaal" is wat je voelt, niet voelt etc.
Ik ben op 30 januari trotse mama geworden van zoon Mark, via een geplande keizersnede. Mark lag nl al weken in stuit. Blij dat ik me goed heb kunnen voorbereiden op het feit dat het een "andere" bevalling werd, jammer dat ik nu geen "gewone" bevalling heb meegemaakt. Het was heel raar om opeens een kindje te zien die dan uit jouw buik kwam. Gelukkig geen bindingsproblemen gehad en na wat opstartproblemen is ook de borstvoeding op gang gekomen.
Zijn er nog meer die een keizersnede hebben meegemaakt en hoe voelen jullie je er onder? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen op dit vlak!!!

groetjes,
Elise

Hoi,

ik heb nog geen ervaring, maar ik krijg volgende week mijn keizersnede, ook ivm stuit, liet zich ook echt niet draaien.
Ik lees dus vol belangstelling je reakties af, vind het best spannend.
Hoe is je herstel gegaan? Moest je lang in het zieknhuis blijven? Nog tips om zo snel mogelijk weer gezond op de been te zijn?

Hoi,

spannend de keizersnede die je te wachten staat! ik kan je zeggen dat het een heel bijzondere ervaring is. Mijn kraamverzorgster zei dat kinderen die in stuit liggen, nooit de makkelijkste weg kiezen in het leven, dus er staat ons nog wat te wachten haha!
Het herstel is me enorm meegevallen. De eerste dagen kun je echt niets hoor, maar daarna gaat het echt per dag een stuk beter. Houd je alleen wel aan je rust die eerste week/weken en doe echt geen zware dingen.
Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou zal gaan. Laat je het nog een keer weten? Veel succes, maar vooral een heel bijzondere bevalling gewenst!
groetjes!!!

Hé, en welkom bij het forum Eilse.
Ik ben zelf bevallen  van een prachtzoon op 22 januari.
Dit met een spoedkeizersnede ik kon mij nergens op voorbereiden en wist