Nieuw en meteen al een vraag!

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

even voorstellen, want ik ben helemaal nieuw hier. Ik ben 29, heb al bijna 5 jaar een lieven vriend en we wonen nu bijna een jaar samen.
Ik ben deze week gestopt met de pil (joepie, spannend! ). Zaterdag 1 maart ben ik ongesteld geworden en ik zou woensdag eigenlijk verder moeten gaan met de pil, maar dus gestopt.
Nu voelde ik vanmiddag een kramp links in mijn onderbuik, het leek wel "de" ovulatiepijn. Maar... kan dat al zo snel?

Misschien een hele domme vraag, maar ja... dat heb je als alles nieuw is!! Dan denk je bij elk wiswasje 10x extra na!! (tenminste, ikke wel)

Groetjes, Mickje

hoi hoi,
het zou kunnen maar is wel erg snel,maar omdat IEDER lichaam verschillend is is dat moeilijk te zeggen.
omdat jij net gestopt bent met de pil weet je ook niet precies hoe je cyclus is.heb je bijvb.een cyclus van 28 dagen dan KAN je eiersprong op de 14e dag zijn maar dat hoeft echter niet altijd zo te zijn.je kan ook altijd gebruik maken van ovulatie testen(ben ik zelf niet zo'n voor stander van)of je kan temperaturen.

als je gaat temperaturen moet je dit gedurende 3maanden doen,dit om een goed beeld te kunnen krijgen van je cyclus,en om je eiersprong te ontdekken.

als je nog vragen heb?stel ze gerust hoor! niks om over te schamen.
als nieuwe ling zeg maar is dat ook logisch vind ik.
heb zelf inmiddels al redelijk ervaring.(heb een zoontje)

Kan best dat je je ei al gevoeld heb ook al is het erg vroeg..

Maar ik werd de eerste ronde nadat ik gestopt was met de pil al na 21 dagen ongesteld.. en ook hevig.. het bloede alsof je een sneetje in je vinger heb wat maar niet wil stoppen zeg maar.. dit is een gewone cyclus.. hoef je dan nergens zorgen om te maken.. alleen de volgende cyclus duurde bij mij 33 dagen..

xxxx succes met zwanger worden..

mamoetje

Hey Mickje...

Ik heb geen flauw idee wat je voelt, want wij zijn ook nog maar net
begonnen! Ik ben 28 feb. gestopt en 2 maart ongesteld geworden...
Mijn nod is dus 30 maart! En die van jou?
Ik ben 25 en dit is ook voor ons eerste kindje...je voelt echt van
alles he? Volgens mij maken ook veel vrouwen zich gek met
alle kwaaltjes (ik ben er ook zo een) en je lichaam kan je
echt heel erg voor de gek houden!Doe je mee aan mijn nod-tabel?

Joepie    
1ste ronde
1ste kindje      
NOD: 30 maart

Geef het maar door, dan vul ik het in! Degene die er ook
'bij willen' je kan hem kopieren hoor!

Liefs Joepie

hhhmmm...vreemd, als ik dat tabelletje plaats zie je hem wel
als ik type, maar niet als ik het hele bericht plaats...
dan maar geen tabel...

Joepie: 1ste ronde, eerste kindje: NOD 30 maart

Dan maar zo!

Liefs Joepie

Hoi Joepie (lieve naam trouwens!)

Ik heb geen flauw idee wanneer mijn NOD is. Als ik net zo regelmatig ben als toen ik de pil nog slikte, dan zou het 29 maart zijn. Maarja, ik heb al gelezen dat het de 1e keer erg lang kan duren (of juist korter). Dus....

Het is inderdaad allemaal mega spannend! Ik meen ook ineens dat ik vanalles voel, maar dat zal wel psychisch zijn, hahaha!
We wachten het voorlopog nog maar even af. Voor zover dat lukt, want ik ben er (in mijn hoofd) toch wel heel erg mee bezig. Manlief ietsje minder... die is meer bezig met de verbouwing!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan